    From: rafikx <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krakow - Toskania
    Date: Wed, 09 Feb 2011 19:53:48 +0100

    W dniu 2011-02-09 18:27, Jakub Jewuła pisze:
    > Wybieram sie do Toskanii i zastanawiam jak jechac.
    > Nie chodzi o to ktoredy, bo to raczej wiadomo ;) tylko
    > czy robic przystanek z noclegiem czy walic na raz...
    >
    > Niby 1300km, ale cywilizowanymi krajami ;)
    >
    > Pytanie do praktykow - jest szansa przejechac z Krakowa
    > do Fiorencji za jednym strzalem? Zakladam start o 4 rano
    > i jazde autostradami z predkoscia <> 125km/h wg. GPS
    > - powyzej robi sie juz za glosno w aucie a to meczy.
    >
    > Robil ktos ta trase na jeden raz?
    >
    > Z gory dzieki za komentarze praktykow...
    >
    > J.

    W drodze W-wa - Lucca zatrzymywałem się na nocleg w Graz. Z Krakowa do
    Florencji można na raz próbować, ale tylko w razie dość sprzyjającego
    meteo. W razie czego między Bolonią a Florencją jest kilka miejscówek w
    których można uderzyć w kimono. No i bierz poprawkę na autostradę w
    okolicach Wenecji - w zasadzie zawsze tam lubi sie korkować, bez względu
    na porę roku.

    R.