  • 1. Data: 2012-04-18 14:02:03
    Temat: Kraków-Praga (czeska)
    Od: asdgfrf dfged <g...@g...com>

    Witam, jadę z południowej części Krakowa. Mój wstępny plan to Skawina-
    Kalwaria-Wadowice-Kęty-Bielsko-Skoczów-Cieszyn-Fryde
    k Mistek-Novy
    Jicin-Belotin-Olomunc-Prostejov-Vyskov-Brno-Praha. Będę wdzięczny za
    wszelkie wskazówki czy uwagi do tej trasy.

  • 2. Data: 2012-04-18 21:52:42
    Temat: Re: Kraków-Praga (czeska)
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-18 14:02, asdgfrf dfged pisze:
    > Będę wdzięczny za
    > wszelkie wskazówki czy uwagi do tej trasy.

    Z Bielska masz fajną drogę S1, potem aż do Ołomuńca droga wygląda
    dobrze, chwilami jak autostrada. Potem, powyżej Ołomuńca wjeżdżasz na
    czeską D1.
    Potrzebna Ci winietka, która w 2012 znów zdrożała.
    Przed Brnem i potem dłuższymi fragmentami między Brnem i Pragą trochę
    telepie - droga z płyt. Nie należy się tym przejmować.

    Możesz też jechać autostradą A4 do Gliwic, potem A1 na południe do
    Świerklan, kawałek potem trzeba pokonać drogami lokalnymi do Chałupek
    (nie jest to mocno uciążliwe), potem - tuż za polską granicą - wkraczasz
    na czeską D1.
    P.

  • 3. Data: 2012-04-19 09:02:12
    Od: asdgfrf dfged <g...@g...com>

    Dzieki wielkie :-)

    > Możesz też jechać autostradą A4 do Gliwic

    Też o tym myslałem ale chore opłaty za przejazd tą remontowaną
    "autostradą" plus czas zmarnowany na kolejki przy bramkach skutecznie
    mnie zniechęciły.

  • 4. Data: 2012-04-19 10:00:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 00:02:12 -0700 (PDT), asdgfrf dfged napisał(a):
    > Dzieki wielkie :-)
    >
    > Też o tym myslałem ale chore opłaty za przejazd tą remontowaną
    > "autostradą" plus czas zmarnowany na kolejki przy bramkach skutecznie
    > mnie zniechęciły.

    Miejscowy jestes, to chyba wiesz co mowisz, ja to raczej Gliwice-Zakopane
    jezdze ... ale mnie te inne drogi zniechecaja. Cena na autostradzie wysoka,
    kolejki skutecznie niwecza przewage, ale inne drogi ... fatalne :-(

    J.