  • 51. Data: 2016-03-24 20:02:24
    Temat: Re: Kraków Paryż z dwójką maluchów 4 i 6 lat.
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 18:20, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nie narzekam, wolę sobie posiedzieć w klimatyzowanej kabinie niż
    > wisieć na poręczy w zatłoczonym metrze czy pociągu.
    >
    > KaĹźdy ma prawo do wypoczynku na swĂłj sposĂłb. Ja nikogo nie namawiam
    > do mojego - staram się tylko obalać stereotypy powielane wielokrotnie
    > i na tej grupie. Poruszając się autem po dużym mieście mam
    > zdecydowanie więcej możliwości niż Ty.

    Tu akurat bym się spierał.
    Możemy się kiedyś umówić gdzieś i przetestować :-)
    To nie jest stereotyp, że metrem będzie szybciej.
    Ja tam za wiele nie podróżuję - ale w tych kilku większych europejskich
    miastach byłem samochodem i w żadnym, ale to w żadnym z nich samochodem
    nie jest szybciej. Jest wygodnie mieć to auto w pobliżu (żeby może
    czasem jak piszesz gdzieś podskoczyć) ale na 100% wszędzie w swoim
    zasięgu metro jest szybsze.

    Mogę robić to wszystko co
    > ty (po zostawieniu auta na parkingu)- podjechać gdzieś metrem,
    > pociągiem, pospacerować, posiedzieć w parku. Jak mi się znudzi i
    > zmienię plany mogę się swobodnie przemieścić do atrakcji na
    > obrzeĹźach miasta (oceanarium, planetarium, part rozrywki) lub
    > pojechać gdzieś na dowolne inne zadupie.

    Zapewniam Cię, że jeśli to są atrakcje, to są sensownie skomunikowane z
    centrum.

    > Samochód mnie w niczym nie ogranicza, Ty zwiedzając miasto zbiorkom em
    > i tak - tak jak ja wracam do auta musisz wrócić do swojej
    > kwatery/hotelu. Ja swoją kwaterę mam zawsze przy sobie, nie ogranicza
    > mnie pogoda, pora dnia - jestem całkowicie niezależny.

    No nie mów, że jeszcze śpisz w tym aucie.

  • 52. Data: 2016-03-24 21:03:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

    > W sumie jak bardzo lubisz siedzieć w aucie, to nikt Ci nie zabroni.

    Nie narzekam, wolę sobie posiedzieć w klimatyzowanej kabinie niż wisieć na
    poręczy w zatłoczonym metrze czy pociągu.

    Każdy ma prawo do wypoczynku na swój sposób. Ja nikogo nie namawiam do
    mojego - staram się tylko obalać stereotypy powielane wielokrotnie i na
    tej grupie. Poruszając się autem po dużym mieście mam zdecydowanie więcej
    możliwości niż Ty. Mogę robić to wszystko co ty (po zostawieniu auta na
    parkingu)- podjechać gdzieś metrem, pociągiem, pospacerować, posiedzieć w
    parku. Jak mi się znudzi i zmienię plany mogę się swobodnie przemieścić do
    atrakcji na obrzeżach miasta (oceanarium, planetarium, part rozrywki) lub
    ---
    Mnie przekonuje :-)

    O wozie Drzymały możecie przeczytać http://niusy.pl/9p4 :-)

  • 53. Data: 2016-03-25 09:41:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 16:50, Bolko pisze:

    > a to nie miałes mapy?

    Nie, ale patrząc na sieć dróg pewnie dużo by mi nie dała o 3 czy 4 w
    nocy .. poza tym byłem padnięty bo troszkę czasu się jechało (od granicy
    PL do Paryża non stop Fiatem 125p, to było dawno temu)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 54. Data: 2016-03-30 15:25:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Mar 2016 18:31:02 +0100, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > Nigdy nie jeżdżę w 100% trasą wyznaczoną przez nawigację - czasami
    > wystarczy zdrowy rozsądek aby nawet w całkowicie obcym mieście wytypować
    > trasę lepiej od niej.

    To znaczy głównie tyle, że masz kiepską nawigację.

  • 55. Data: 2016-03-30 18:31:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 15:25 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Thu, 24 Mar 2016 18:31:02 +0100, w
    > <o...@l...harvard.local>,

    > To znaczy głównie tyle, że masz kiepską nawigację.

    Być może - używam Navigona (na WinCE i android), NaviExperta (android),
    Here Maps (android), Google maps (android) i sporadycznie (ostatnio bardzo
    sporadycznie) Automapy (WinCE).
    W EU tylko Navigon, w PL każda z powyższych.

    TG