    Subject: Re: Kraków Paryż z dwójką maluchów 4 i 6 lat.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <56f13425$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <ncrvd5$hpj$1@gioia.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <ncscsm$19q8$1@gioia.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local>
    <56f39fea$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 24 Mar 2016 20:02:24 +0100

    W dniu 2016-03-24 o 18:20, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nie narzekam, wolę sobie posiedzieć w klimatyzowanej kabinie niż
    > wisieć na poręczy w zatłoczonym metrze czy pociągu.
    >
    > KaĹźdy ma prawo do wypoczynku na swĂłj sposĂłb. Ja nikogo nie namawiam
    > do mojego - staram się tylko obalać stereotypy powielane wielokrotnie
    > i na tej grupie. Poruszając się autem po dużym mieście mam
    > zdecydowanie więcej możliwości niż Ty.

    Tu akurat bym się spierał.
    Możemy się kiedyś umówić gdzieś i przetestować :-)
    To nie jest stereotyp, że metrem będzie szybciej.
    Ja tam za wiele nie podróżuję - ale w tych kilku większych europejskich
    miastach byłem samochodem i w żadnym, ale to w żadnym z nich samochodem
    nie jest szybciej. Jest wygodnie mieć to auto w pobliżu (żeby może
    czasem jak piszesz gdzieś podskoczyć) ale na 100% wszędzie w swoim
    zasięgu metro jest szybsze.

    Mogę robić to wszystko co
    > ty (po zostawieniu auta na parkingu)- podjechać gdzieś metrem,
    > pociągiem, pospacerować, posiedzieć w parku. Jak mi się znudzi i
    > zmienię plany mogę się swobodnie przemieścić do atrakcji na
    > obrzeĹźach miasta (oceanarium, planetarium, part rozrywki) lub
    > pojechać gdzieś na dowolne inne zadupie.

    Zapewniam Cię, że jeśli to są atrakcje, to są sensownie skomunikowane z
    centrum.

    > Samochód mnie w niczym nie ogranicza, Ty zwiedzając miasto zbiorkom em
    > i tak - tak jak ja wracam do auta musisz wrócić do swojej
    > kwatery/hotelu. Ja swoją kwaterę mam zawsze przy sobie, nie ogranicza
    > mnie pogoda, pora dnia - jestem całkowicie niezależny.

    No nie mów, że jeszcze śpisz w tym aucie.