    Subject: Re: Kraków Paryż z dwójką maluchów 4 i 6 lat.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <56f13425$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <ncrvd5$hpj$1@gioia.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <ncscsm$19q8$1@gioia.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 24 Mar 2016 09:06:03 +0100

    W dniu 2016-03-23 o 20:37, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ja to już chyba za stary jestem i za leniwy, nigdy nie mogę zrozumieć
    > ludzi, którzy wybierają na wakacjach zatłoczone metro lub pociąg
    > (zwłaszcza na południu EU) gdy mogą sobie spokojnie podjechać swoim
    > autem, z klimą, przyjemną muzyką, wygodnymi fotelami w miłym
    > towarzystwie ;-)

    To mi przypomina tych, którzy jadą na wczasy w Egipcie czy innym kurorcie
    i spędzają tydzień w hotelu all incl...poznając tylko zejście na plażę i
    do hotelowego baru. Mógłbyś równie dobrze spędzić taki urlop w garażu.

    Ja będąc w obcym kraju lubię sobie pojeździć ich metrem, pociągami,
    autobusami czy stateczkiem. Zobaczyć jak to funkcjonuje,
    jak się kupuje bilety, jak się korzysta, ile to kosztuje czy jest czysto,
    jacy ludzie jeżdżą, czy jest zatłoczone i kiedy.
    Bo to jest największą dla mnie wartością z wyjazdu, żeby zobaczyć jak
    dane miasto funkcjonuje, jak wygląda w codziennym ruchu, jakie ma
    rozwiązania itp
    Poznanie infrastruktury parkingowej też jest ważne, ale to ograniczyłbym
    jedynie do 10% planowanych atrakcji.

    Przejazd autem od parkingu do parkingu
    pomiędzy kluczowymi zabytkami miasta, to trochę jak
    obejrzenie pocztówek w fotelu po przejechaniu z parkingu pod dom.

    W sumie jak bardzo lubisz siedzieć w aucie, to nikt Ci nie zabroni.