  • 1. Data: 2010-10-16 22:02:19
    Temat: Kraków: Który mądry?
    Od: AZ <a...@g...com>

    <http://www.tvn24.pl/-1,1678152,0,1,wjechal-w-modlac
    ych-sie-pod-
    papieskim-oknem,wiadomosc.html>

    Cycat:
    ###
    W sobotę wieczorem motocyklista wjechał w ludzi modlących się pod
    oknem papieskim w Krakowie. Najpierw kierowca motocykla potrącił
    kobietę. Uciekając wjechał w tłum. Został zatrzymany, był pijany.
    Jak poinformowała Katarzyna Padło z zespołu prasowego małopolskiej
    policji, 35-letni mężczyzna jechał ul.Grodzką od Rynku Głównego i
    potrącił kobietę na przejściu dla pieszych. Przechodnie usiłowali go
    zatrzymać na skrzyżowaniu z ul. Dominikańską.

    Jak powiedzieli świadkowie, kierujący crossowym motocyklem mężczyzna
    wpadł na krawężnik, uderzył motorem w słupek przed budynkiem
    krakowskiej kurii i przewrócił się. Wtedy został zatrzymany przez
    policję. Miał w organizmie 1,5 promila alkoholu.

    - W wypadku ciężko ranna została kobieta, która trafiła do szpitala -
    powiedziała Padło. Jak wynika z ostatecznych ustaleń, była to
    obywatelka Wielkiej Brytanii. Zatrzymany motocyklista odpowie m.in. za
    spowodowanie wypadku pod wpływem alkoholu, ucieczkę z miejsca
    zdarzenia i napaść na funkcjonariusza.
    ###

    Zawsze mówiłem, że ci na crossach i enduro to dzicz. No.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-10-17 09:24:27
    Temat: Re: Kraków: Który mądry?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-17 00:02, AZ pisze:

    > Zawsze mówiłem, że ci na crossach i enduro to dzicz. No.

    Idzze chlopaku oddac nerke i watrobe bo biorcy czekaja!

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2010-10-17 12:08:40
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Idzze chlopaku oddac

    Chyba nie załapałeś ironii.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2010-10-17 12:42:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-17 14:08, Alf/red/ pisze:

    > Chyba nie załapałeś ironii.

    pewnie zapierdalala na scigaczu.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2010-10-17 19:06:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Paź, 14:42, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > pewnie zapierdalala na scigaczu.

    Ja czy ironia? Bo jeżeli o mnie chodzi to mam turystyka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-10-17 20:06:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-17 21:06, AZ pisze:

    > Ja czy ironia? Bo jeżeli o mnie chodzi to mam turystyka.
    > Artur

    Jak na onom to masz bardzo meskie imie.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2010-10-17 20:17:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Paź, 22:06, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak na onom to masz bardzo meskie imie.

    Sorry ale po 400 km trasie mam trochę upośledzone funkcje życiowe i
    źle przeczytałem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-10-17 20:24:16
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    ironia? Bo jeżeli o mnie chodzi to mam turystyka.
    Artur
    ZZR 1200
    -
    Ty weź nie psuj mi opinii, mamy ścigacze .