  • 31. Data: 2008-06-25 14:09:22
    Temat: Re: Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

    > ano da się.. wszystko się da. Ale budowanie kilometrów światełek w
    > mieście mimo wszystko trochę kosztuje i.. trwa.

    >Zwłaszcza gdy nie mówimy
    > o budowie jednego światełka, a raczej o kilku ;)

    rozbudowywanie sieci do wielkości wymagającej szkieletu >50mbit również
    trwa, zaś kabel światłowodowy zawiera kilka(naście/dziesiąt) włókien,
    więc na dobrą sprawe można się dogadać z innymi sieciami na zasadzie "my
    wam w jednej relacji włókno/pare w naszym kablu, Wy nam w drugiej
    relacji włókno/pare"

    futszaK

  • 32. Data: 2008-06-25 17:52:55
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...ooooooorrrg.pl>

    > W sumie to w Netii legalnie nie pracowalem, ... a w hyperionie

    Panowie - to jest POLIM - problemy polskiego inetrnetu!

    Lekko przeginacie.

    W.

  • 33. Data: 2008-06-26 09:41:54
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Panowie - to jest POLIM - problemy polskiego inetrnetu!
    >
    > Lekko przeginacie.

    jak dla mnie to się robi ciekawie ;-)

    No i jakby nie patrzeć, to jak telekomy traktują swoich pracowników
    przekłada się
    na problemy polskiego internetu...

    Marcin

  • 34. Data: 2008-08-17 16:22:33
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    robert pisze:

    > na isp-tech'u dużo było. oj, dzimi... nie samym polipem człowiek żyje 8-]
    > a co do KIKE, to spotkanie założycielskie się udało....
    >
    > -j.

    Sorry za OT, ale ja nowy na usernecie jestem... W jaki sposob moge
    sybskrybowac isp-tech? Korzystam z Icedove i news.icm.edu.pl, ale nie
    widze takiej grupy...

  • 35. Data: 2008-08-17 18:04:36
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Sławek Lipowski pisze:
    > Sorry za OT, ale ja nowy na usernecie jestem... W jaki sposob moge
    > sybskrybowac isp-tech? Korzystam z Icedove i news.icm.edu.pl, ale nie
    > widze takiej grupy...

    To lista mailowa, zajrzyj na
    http://www.prenumerata.pl/wwsympa.fcgi/info/isp-tech

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 36. Data: 2008-08-17 18:28:15
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Szymon Wyrembak pisze:

    > To lista mailowa, zajrzyj na
    > http://www.prenumerata.pl/wwsympa.fcgi/info/isp-tech

    Dzieki, to wiele wyjasnia. :) Aktualnie czekam na przeslanie hasla i cos
    go nie dostaje... :\

  • 37. Data: 2008-08-18 13:22:44
    Od: "Kajetan" <k...@n...pl>

    "Sławek Lipowski" <s...@l...org> wrote in message

    > Dzieki, to wiele wyjasnia. :) Aktualnie czekam na przeslanie hasla i cos
    > go nie dostaje... :\

    Kto czeka, ten sie doczeka. Albo i nie. :-)
    Przyjdzie, spoko.