  • 1. Data: 2008-06-17 22:30:28
    Temat: Re: Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 2008-06-17, Frutka <f...@n...pl> wroted:

    > Hihihi. Profesjonalne:
    > "Czy firma świadcząca usługi w oparciu o technologię WI-FI może zostać
    > członkiem KIKE?

    O kurka. Oni naprawdę chcę używać akronimu KIKE? No, to wróżę medialny
    hicior po pierwszym pojawieniu się na zagranicznej konferencji. Nie żebym
    był entuzjastą kulturowej dominacji świata anglosaskiego, ale to jednak
    łacina XXI wieku. Organizacja skracana do "kike", w dodatku jeszcze polska,
    to parę stopni powyżej takich trywialnych chichów jak skrót od stanowiska
    pracy "Administratora Systemów Sieciowych".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 2. Data: 2008-06-18 00:04:14
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Grzegorz Staniak wrote:
    > O kurka. Oni naprawdę chcę używać akronimu KIKE?
    Warto dorzucić słówko wyjaśnienia:
    http://dictionary.reference.com/search?q=kike

    pozdrawiam
    --