  • 21. Data: 2016-08-21 14:10:28
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Temat to dwa rzeczowniki. Ustosunkowalem sie do jednego w kontekscie drugiego.
    Katalizatorow nie kradna ludzie od klasy sredniej wzwyz tylko ludzie biedni i bardzo
    biedni. Sa biedni dlatego ze prawie caly majatek jaki jest na Ziemi nalezy do jednego
    procenta ludzi ktorzy na niej zyja. Okradanie bogatego przez biednego to sposob na
    wyrownanie dochodow a nie kradziez w znaczeniu przykazania jakie podobno podyktowal
    bog Bog.

  • 22. Data: 2016-08-21 14:11:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-21 o 05:00, Budzik pisze:
    > Tylko co to ma wspolnego z katalizatorami...

    I jedno i drugie jest naganne. I wszyscy o tym wiedzą ale mają to w
    du... na razie :-)

  • 23. Data: 2016-08-21 14:24:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nalezy podchodzic symetrycznie do tego zagadnienia. Jesli ktos jest zlodziejem bo
    spelnia warunki definicji zlodziejstwa z Bubli to nie ma prawa nazywac innych
    zlodziejami jak go okradna. A ze zlodziejami sa wszyscy ludzie jacy zyja na Ziemi to
    nikt nie ma prawa oceniac innych jak zostanie okradziony.

  • 24. Data: 2016-08-21 15:12:47
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.08.2016 o 23:04, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 20 Aug 2016 03:43:41 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    > Wyczułem cuchnące lewactwo :)

    Z nosa ci śmierdzi.

    --
    Kaczin

  • 25. Data: 2016-08-21 15:21:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.08.2016 14:10, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    wyrownanie dochodow a nie kradziez w znaczeniu przykazania jakie podobno podyktowal

    Mocne stwierdzenie. Ale bez znaczenia. Wątkotwórca raczej nie zalicza
    się do 1% najbogatszych.

  • 26. Data: 2016-08-21 17:28:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys nie patrzyl to bogatsi od niego nie wycieli mu katalizatora. Nie zebym sie
    cieszyl ze akurat jemu. Nic do Budynia nie mam. Po prostu to co sie stalo nazywa sie
    zycie. Mam znajomego. W komputerze zadnego legalnego programu, telefony zawsze
    okazyjnie kupowal itd. I ukradli mu radio z samochodu. Rece by obcinal. Sytuacja taka
    jak na jakims filmie dokumentalnym o okrecie podwodnym. Ze taki zajebisty, ze nie
    musi wyplywac itd. I pokazany na nim marynarz co pakuje sie szprotkami prosto z
    puszki. Wyczuwasz ulotnosc sytuacji?

  • 27. Data: 2016-08-21 18:35:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.08.2016 17:28, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak bys nie patrzyl to bogatsi od niego nie wycieli mu katalizatora.

    Najpierw twierdzisz, że jebią katalizatory, bo ich 1% najbogatszych
    okradł, a potem jak się okazuje, że zajebali nie temu, to mówisz, że w
    zasadzie bez znaczenia - skoro bogatszy to znaczy że zajebać wolno.

    Shrek

  • 28. Data: 2016-08-21 18:57:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Okradaja sie wszyscy ale 1% jest tych najcwanszych co okrada wszystkich w dol. Wsrod
    tego jednego procenta znowu jest podzial na tych co maja wiecej niz reszta. To taka
    wielopoziomowa struktura. Na jej szczycie jest kilkaset czy moze kilka tysiecy tych
    najbogatszych z najbogatszych. Jednak zawody o bycie najbogatszym na cmentarzu
    zaczynaja sie od tego jednego na stu.

  • 29. Data: 2016-08-21 19:38:52

> [...]
    zlodziejami jak go okradna. A ze zlodziejami sa wszyscy ludzie jacy zyja na Ziemi to
    nikt nie ma prawa oceniac innych jak zostanie okradziony.

    I przez takie właśnie pokrętne tłumaczenia ten świat dziadzieje a
    złodzieje mają się dobrze.

  • 30. Data: 2016-08-21 19:53:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak bylo od zawsze. Dlatego powstalo przykazanie nie kradnij.