    From: "Axel" <n...@s...mu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Date: Wed, 18 Dec 2013 08:58:11 +0100

    "mk4" wrote in message news:l8qk2m$je8$1@usenet.news.interia.pl...

    On 2013-12-17 23:33, AZ wrote:

    > Da sie. Ale to obie strony musza chciec wykazac sie zrozumieniem.

    Nooo, to jest akurat clue całej jazdy po drogach. Żeby poruszać się i
    wykonywać manewry tak, jakby się oczekiwało tego od innych...

    > Zawalidrogi niech uwazaja i staraja sie jezdzic prawym pasem bez zbednego
    > przedluzania obecnosci na lewym a poganiacza niech racza zauwazyc, ze nie
    > sa sami na drodze i ze nie zawsze bedzie tak, ze ktos zjedzie tak szybko
    > zeby poganiacz nie musial nawet nogi z gazu zdejmowac. Zwlaszcza, ze
    > poganiacz czesto mam wrazenie uwaza, ze jego pas jest lewy i skoro jedzie
    > najszybciej to caly czas podaza lewym. Czyli jakas taka logika Kalego
    > tutaj wychodzi.

    Nie mogę się wypowiadać za 'poganiaczy', bo ja nikogo nie poganiam. Kiedy
    jadę szybciej niż reszta (na trasach szybkiego ruchu większość jedzie sporo
    wolniej niż limit), to zjeżdżam na prawy pas jeśli jest wystarczająco
    miejsca, patrzę w lustero wsteczne i kiedy widzę samochód jadący szybciej
    ode mnie - staram się zaplanować zjazd na prawo tak, żeby ani sobie ani jemu
    nie utrudniać jazdy - czasem przyspieszam, żeby się schować za następny
    samochód na prawym, a czasem zdejmuję nogę z gazu, żeby potem nie hamować
    przed następnym autem. Mnie nie boli, że ktoś mnie wyprzedza - nawet jeśli
    przekracza dopuszczalną. Niestety, często (ale na szczęście coraz rzadziej)
    spotykam na trasie kierowców jadących lewym pasem, a próbą wyprzedzenia
    prawym pasem chyba czują się urażeni i nagle odnajdują pedał gazu pod
    stopą....

    --
    Axel

    --