  • 31. Data: 2011-11-15 22:36:21
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:j9ulh1$p1g$4@node2.news.atman.pl...

    > Ale nikt nie mowi, ze gosc nie popelnil bledu. Ty za to od poczatku
    > widziales, ze gosc sie szykuje do wyprzedzania:
    >
    > ---
    > Notoryczne trzymanie sie osi jezdni, ja musze wyprzedzic
    > ---
    >
    > Wiec najnormalniej w swiecie mozna wrecz ze 100 % pewnoscia podejrzewac,
    > ze bedzie wyprzedzal. Ale zeby to wiedziec to trzeba troche jezdzic.

    stary ty jestes tepy albo glupi sam sobie to wybierz opcje o ile trzezwosc
    umyslu tobie to pozwali

    - nie siedze w glowie tego kierowcy ani w kabibinie, nie wiem co robi, moze
    dzwoni, rozmawia
    rozmazyl sie, moze za chwile skreca w prawo i pasuje
    - nie sygnalizowal wczesniej zamiaru wyprzedzenia, obudzil sie za pozno,
    wymusil, nie widac? slepy? moze odloz browary co?
    - to ze napieral to jego problem mi sie nie spieszylo, tez mam siedziec na
    ogonie wczesniej dawac znac ze mi sie spieszy?
    tak mam jezdzic?
    jechallismy grzecznie w sznureczku od okolo 6km az do okazji wyprzedzenia
    zamylacza pks
    - to ze on sie szykuje to moze MIEC TO INFORMACJE W GLOWIE DLA SIEBIE, NIE
    SYGNALIZOWAL WCZESNIEJ
    wiec zaspal i wymusil manewr, NAPISAC TO WIELKIMI LITERAMI ?

  • 32. Data: 2011-11-15 22:37:12
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Dorosnij.

    tia, mleczko i asiu kolego...

  • 33. Data: 2011-11-15 22:38:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > SYGNALIZOWAL WCZESNIEJ
    > wiec zaspal i wymusil manewr, NAPISAC TO WIELKIMI LITERAMI ?

    Zieeeeeeeeew. Browara to wlasnie otwieram.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2011-11-15 22:44:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kris_Poland"

    > stary ty jestes tepy albo glupi sam sobie to wybierz opcje o ile
    > trzezwosc umyslu tobie to pozwali

    Kris - chcesz sobie jeszcze pogadać na grupie, to przeproś ładnie
    kolegę, że się zagalopowałeś. Liczę, że Twoim celem nie jest trafienie
    do KF większej liczby użytkowników a podzielenie się własnymi
    doświadczeniami. Obym się nie pomylił.

    Pozdrawiam (jeszcze)

  • 35. Data: 2011-11-15 22:46:18
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 22:36, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > NIE SYGNALIZOWAL WCZESNIEJ
    > wiec zaspal i wymusil manewr, NAPISAC TO WIELKIMI LITERAMI ?
    1. włącz w końcu ten słownik bo nie dość że bełkoczesz to jeszcze z
    koszmarnymi ortografami
    2. ten porywający materiał "niech mi ktoś da mandat" w 1:25 jasno i
    wyraźnie pokazuje, że prawie się wpieprzyłeś pod auto jadące z
    naprzeciwka tylko po to, żeby nie dać zacząć wyprzedzać furgonetce.
    Zacząłeś wyprzedzać w zasadzie nawet wcześniej niż to pierwsze auto,
    któremu busiarz dał rozpocząć manewr, bo tego wymagała kultura na
    drodze. Coś, o czym nie masz jak widać pojęcia. Z gwałtowności manewru
    wysnuwam przypuszczenie graniczące z pewnością, że w ferworze walki i
    przy jaskrawym braku umiejętności nie włączyłeś kierunkowskazu.
    3. przestań się pogrążać. Ile jeszcze osób ma Ci napisać że jeździsz
    dokładnie tak jak piszesz posty, czyli w skrócie - jak p..zda, żeby w
    końcu to do Ciebie dotarło?
    4. naucz się w końcu jeździć, bo faktycznie zaliczysz rów, albo nie daj
    Boże komuś krzywdę zrobisz swoim chamskim, buraczanym i całkowicie
    pozbawionym wyobraźni zachowaniem na drodze

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 36. Data: 2011-11-15 22:51:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-15 22:23, Kris_Poland pisze:

    > okapsloczek smarkaczowi sie zaciol, biedactwo

    Dyslekcja to po rodzicach ?
    PLONK.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 37. Data: 2011-11-15 22:55:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Tuesday, November 15, 2011, 10:00:46 PM, you wrote:

    > Gowno jezdzisz to i gowno wiesz o jezdzie. Normalnym jest, ze jak na
    > czele jedzie jakis PKS czy inna koparka to sie wyprzedza po kolei, bo
    > kazdy chce wyprzedzic. To sie nazywa kultura.

    Że co? Mam przez 50km czekać aż ci z przodu łaskawie zdecydują się
    wyprzedzać? To właśnie w ten sposób powstają zatwardzenia na drodze i
    długie kondukty - bo nazwać to konwojami wstyd.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-11-15 22:57:23
    Od: Michał Missima <m...@p...onet.pl>

    On 15.11.2011 22:51, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Dyslekcja

    Co?

    --
    Michał Missima
    GG: 4030941

  • 39. Data: 2011-11-15 22:58:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-15 22:57, Michał Missima pisze:

    > Co?

    Nie ogarniasz googli, to trochę pomogę - taki wstręt do lekcji
    ... w szkole, rozumiesz ?

  • 40. Data: 2011-11-15 22:59:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Że co? Mam przez 50km czekać aż ci z przodu łaskawie zdecydują się
    > wyprzedzać? To właśnie w ten sposób powstają zatwardzenia na drodze i
    > długie kondukty - bo nazwać to konwojami wstyd.

    Roman, prosze Cie. Czy zawsze musisz przekolorowywac? Tu jest 4
    samochody, wczesniej widac ze kierowca busa sie przymierza wiec warto
    zachowac ostroznosc na wypadek gdyby nie zauwazyl nas w lusterku.

    --
    Artur
    ZZR 1200