  • 41. Data: 2011-11-15 23:01:16
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 22:57, Michał Missima pisze:

    > Co?

    Kolega się przejęzyczył. Chodziło mu o dysleksję, czyli standardowe
    uniwersalne i powszechne w pewnych kręgach zbliżonych kulturowo do
    dzieci neo usprawiedliwienie flejtuchostwa w publicznym pisaniu. W
    czasach gdy każdy czytnik news ma (lub łatwo można doinstalować)
    sprawdzanie pisowni walenie takich byków to zwyczajne lenistwo,
    niechlujstwo i brak szacunku dla czytających.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 42. Data: 2011-11-15 23:01:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Że co? Mam przez 50km czekać aż ci z przodu łaskawie zdecydują się
    > wyprzedzać?

    Kolejny gniewny! Tacy przeważnie kończą na czołowych zderzeniach, gdy
    gość w busiku stwierdzi "nie mógł kurwa chwili poczekać, to nie zrobię
    mu miejsca żeby się schował"

  • 43. Data: 2011-11-15 23:02:00
    Od: Michał Missima <m...@p...onet.pl>

    On 15.11.2011 22:58, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Nie ogarniasz googli, to trochę pomogę - taki wstręt do lekcji ... w
    > szkole, rozumiesz ?

    Ahaaaaaaa... Nie powiem, dobre, dobre. :D

    --
    Michał Missima
    GG: 4030941

  • 44. Data: 2011-11-15 23:03:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kris_Poland,

    Tuesday, November 15, 2011, 10:05:59 PM, you wrote:

    > proponuje zajrzec w kodeks
    > nie sygnalizowal zamiaru,

    Ależ sygnalizował - nie kierunkowskazem ale wczesniejszym zachowaniem.
    I wiedziałeś o tym - sam to skomentowałeś pisząc o trzymaniu się
    środka jezdni.

    > wymusil

    Wymusił. Burak i tyle.

    > o co tyle piany? o to ze ciebie nie zepchnol do rowy

    A kogoś zepchnął?

    > kolejna osoba z klapkami na oczach

    Piszesz o sobie?

    > teraz wiem ze takie zachowania na drodze w ktorych wymusza sie
    > pierwszenstwo maja aprobate zwlasza pms

    W życiu. Ale pisanie, że wykonał manewr, którego się nie spodziewałeś
    jest hucpą. Bo doskonale widziałeś, że tylko czeka na okazję.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 45. Data: 2011-11-15 23:04:55
    Od: Michał Missima <m...@p...onet.pl>

    On 15.11.2011 23:01, MZ wrote:

    > Kolega się przejęzyczył. Chodziło mu o dysleksję, czyli standardowe
    > uniwersalne i powszechne w pewnych kręgach zbliżonych kulturowo do
    > dzieci neo usprawiedliwienie flejtuchostwa w publicznym pisaniu.

    Wiem co to dysleksja. Myślałem, że kolega ma na myśli coś jeszcze
    innego, a że google milczą na ten temat to dopytałem. ;)

  • 46. Data: 2011-11-15 23:06:54
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Kolejny gniewny! Tacy przeważnie kończą na czołowych zderzeniach, gdy
    > gość w busiku stwierdzi "nie mógł kurwa chwili poczekać, to nie zrobię
    > mu miejsca żeby się schował"
    Gorzej, że tacy "za głupi za szybcy" zwykle lecąc na czołówkę nie mają
    na tyle jaj/umiejętności żeby zrozumieć że w pewnym momencie nie ma
    wyjścia i trzeba zjechać w rów i walą w Bogu ducha winnego pechowca z
    naprzeciwka.

  • 47. Data: 2011-11-15 23:15:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Normalnym jest, ze jak na
    > czele jedzie jakis PKS czy inna koparka to sie wyprzedza po kolei, bo
    > kazdy chce wyprzedzic. To sie nazywa kultura.

    Koperkę to może tak, ale nie przesadzajmy z PKS-em.

  • 48. Data: 2011-11-15 23:16:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > tia, mleczko i asiu kolego...

    Wytrzeźwiej.

  • 49. Data: 2011-11-15 23:18:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Tuesday, November 15, 2011, 10:57:23 PM, you wrote:

    > Co?

    Dokładnie to. Niedobór lekcji powoduje dyslekcje. Skutkiem tego jest
    wystawienie przez drugiego analfabetę świstka z jakąś "dysleksją". I
    wszyscy są zadowoleni. Uczeń, bo może sobie pozwolić na dalsze
    dyslekcje; nauczyciel, bo nie będzie musiał zwracać uwagi na błędy;
    analfabeta od wystawiania świstków, bo ma dobrze płatną, budżetową
    fuchę.

    Tylko gorzej się robi, jak się trafi po paru latach na tego wrednego
    ortofaszystę-pracodawcę, który za samo podanie kopa w dupę zamiast
    pracy da.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2011-11-15 23:19:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Tuesday, November 15, 2011, 10:59:38 PM, you wrote:

    > Roman, prosze Cie. Czy zawsze musisz przekolorowywac? Tu jest 4
    > samochody, wczesniej widac ze kierowca busa sie przymierza wiec warto
    > zachowac ostroznosc na wypadek gdyby nie zauwazyl nas w lusterku.

    Nie, kochany mój. Ty próbowałeś wcisnąć jako ogólną zasadę kultury na
    drodze a to jest gówno prawda.

    Co do tej, konkretnej sytuacji, to jasno się wypowiedziałem w
    odpowiedzi do autora wątku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl