  • 21. Data: 2011-11-15 22:11:32
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 22:05, Kris_Poland pisze:
    > proponuje zajrzec w kodeks
    > nie sygnalizowal zamiaru, wymusil
    > o co tyle piany? o to ze ciebie nie zepchnol do rowy
    Dogoń ten słownik w końcu, co?
    Gość sygnalizował całym sobą (co zresztą sam doskonale widziałeś, vide
    napisy na filmie) że będzie chciał wyprzedzić, co zresztą było normalne
    - ustawiła się kolejka do wyprzedzenia, ale Ty musiałeś być "szybszy",
    prawda?

    > kolejna osoba z klapkami na oczach
    > teraz wiem ze takie zachowania na drodze w ktorych wymusza sie
    > pierwszenstwo
    Jedyne co widzę na tym filmie to to że wymusiłeś na nim wymuszenie. Poza
    tym u niego widzę kierunkowskaz, u Ciebie nie widać. Skąd mamy wiedzieć
    że zwyczajnie nie zjechałeś na lewy pas?

    Mam (nie)przyjemność znać kilku typów jeżdżących Twoim stylem. Tyle że
    oni nie kryją się z tym, że szukają jelenia żeby sobie wyremontować
    przód. Napisz może wprost, że kupiłeś kamerkę w tym samym celu i będzie
    jasność sytuacji.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 22. Data: 2011-11-15 22:15:34
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > No na 4 samochody 3 (lacznie z Toba) chcialy wyprzedzic.

    > Takich sytuacji to mam srednio 1-2 dziennie w miescie ale zeby robic z
    > tego afere? Dzisiaj bylem o wlos bo przy predkosci 80 km/h otarlem sie
    > butem o samochod, gosc przeprosil, pokazalem ze OK i pojechalem dalej...

    poczekamy az cie zachaczy, dzieciaka przetraci
    no czlowieku widze ze po tym na zezwalasz tak poczyniasz

  • 23. Data: 2011-11-15 22:16:48
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze bym zrozumiał koparkę 30 km/h, czy furmankę. Ale i tak - przed
    > zmianą pasa trzeba upewnić się, że nikt cię nie wyprzedza i to nie jest
    > kwestia kultury, tylko przepisów i bezpieczeństwa. To nie kolejka do kasy,
    > że kto bliżej, ten pierwszy wychodzi...

    dokladnie, zwlaszcza iz predkosc to ok 60-70
    LEPEK zawsze obiektywnie opinuje
    za to szacun

  • 24. Data: 2011-11-15 22:19:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > poczekamy az cie zachaczy, dzieciaka przetraci
    > no czlowieku widze ze po tym na zezwalasz tak poczyniasz

    Mozesz jakos zrozumiale? Zahaczyl mnie rok temu i co? Chcialem
    kulturalnie napisac oswiadczenie i sie rozjechac, cwok nie chcial to
    swojego doszedlem w sadzie. Shit happens.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-11-15 22:20:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-15 21:57, Kris_Poland pisze:

    > tak tak, pozniej tylko konczy sie to filmikami jak auta sa
    > spychane do rowu
    > to by dopiero bylo co?

    fILMIK mówi, że jeździsz jak pizda ...
    Zieeeew ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 26. Data: 2011-11-15 22:21:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-15 22:15, Kris_Poland pisze:

    > poczekamy az cie zachaczy, dzieciaka przetraci

    I matke zgwałci ! Koniecznie dodaj.

  • 27. Data: 2011-11-15 22:22:14
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Normalnej - jedzie kilka samochodów, jeden za drugim i chcą wyprzedzić
    > jednego jadącego wolniej.

    wloz sobie nos w kodeks i nei wyciagaj go kiedy go nie wkujesz
    dzieki takim opiniom mamy wypadki
    bo ktos to brednie przeczyta
    np inna sytuacja:
    wyprzedzam kilka pojazdow, jada za autobusem
    nikt sie nie wychylal wszytsscy grzeczniutko jada za PKS
    nagle auto jadace za PKS zaczyna wyprzedzac spychajac mnie do rowy
    wg ciebie on byl w kolejce?:) buahaha

    > Aaaa - lepszej pozycji. Znaczy wyścig mamy? Śpieszyłeś się po słownik
    > ortograficzny?

    nie drogi kolego, przerzyj filmik ze zrozumieniem i okresl widocznosc
    kierowcow
    z poszczegolnych pojazdow, nie widzisz tego? szok

    > Od początku filmiku opowiadasz, że gość chciał wyprzedzić, że jechał
    > przy osi, to czego się niby spodziewałeś?

    wyganej w totka? zasada ogranicznoego zaufania skutecznie zachowana

    matko boska
    z pisu jestes?

  • 28. Data: 2011-11-15 22:23:31
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > fILMIK mówi, że jeździsz jak pizda ...
    > Zieeeew ...

    okapsloczek smarkaczowi sie zaciol, biedactwo

  • 29. Data: 2011-11-15 22:25:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nikt sie nie wychylal wszytsscy grzeczniutko jada za PKS
    > nagle auto jadace za PKS zaczyna wyprzedzac spychajac mnie do rowy

    Dorosnij.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-11-15 22:28:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > dokladnie, zwlaszcza iz predkosc to ok 60-70
    > LEPEK zawsze obiektywnie opinuje
    > za to szacun

    Ale nikt nie mowi, ze gosc nie popelnil bledu. Ty za to od poczatku
    widziales, ze gosc sie szykuje do wyprzedzania:

    ---
    Notoryczne trzymanie sie osi jezdni, ja musze wyprzedzic
    ---

    Wiec najnormalniej w swiecie mozna wrecz ze 100 % pewnoscia podejrzewac,
    ze bedzie wyprzedzal. Ale zeby to wiedziec to trzeba troche jezdzic.

    --
    Artur
    ZZR 1200