  • 161. Data: 2011-11-16 19:12:47
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:j9vrrp$ub3$1@node2.news.atman.pl...

    > Masz rację. Jednak po zachowaniu tego busa można było spokojnie
    > wywnioskować, że jak tylko uzna że się "zmieści" to wyrwie do przodu.

    sęk w tym, ze b. czesto jest tak, ze Ty zmieściłbyś sie już kilka razy, ale
    nie możesz wyprzedzić, bo ten przed Tobą od kilkunastu kilometrów zastanawia
    sie nad manewrem i ni chuja nie wiesz kiedy wyprzedzi.
    Przy okazji zasłania Ci droge do przodu, bo ciągle jedzie przy osi jezdni, a
    jak już sie zdecyduje wyprzedzac, to kierunek włączy po rozpoczęciu manewru.
    Ty wyprzedzając go od tylca, nie przeszkodzisz w jego manewrze, bo zrobisz
    to szybciej i sprawniej

    > Na filmie widać, że nasz holiłódowiec miał zbliżone warunki ... przecież
    > gdyby busiarz zmarnował pierdyliard okazji, to nasz holiłódowiec by go
    > spokojnie łyknął.

    wiesz, ja nie pisze strikte o tej sytuacji a o tym co sie dzieje na drogach
    i o tym, jak tu znów sie jakieś kurwa moralizatorstwo niektórym włączyło.
    Chciałbym widzieć ich wszystkich na drodze za tym czy innym busem albo innym
    pierdzidkiem ..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 162. Data: 2011-11-16 19:15:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:j9vsfr$27ma$1@news2.ipartners.pl...

    > W tym wypadku to widać i sam autor o tym wie.

    > Nie ma pierwszeństwa, ale skoro akurat *wiem że chce* (nawet jeśli nie
    > miga) to pozwolenie
    > mu na manewr oznacza płynniejszy ruch i eliminuje ryzyko takiej właśnie
    > sytuacji,
    > jaka jest na filmie pokazana. Ot, nawet mniej kultura a bardziej zdrowy
    > rozsądek.
    > Oczywiście możesz zamiast tego woleć wylądować kiedyś w rowie, w pełnej
    > glorii
    > tego który miał rację, na którym wymuszono...

    a gdyby tym razem nie wyprzedził?
    A gdyby tak przepuścił jeszcze ze dwie okazje?
    Poziom irytacji za nim by rósł.

    Takie gdybanie "będzie wyprzedzał, nie będzie wyprzedzał" jest bez ssensu.
    Póki nie włączy kierunku uznaje, ze nie wyprzedza, a jeśli tego nei robi, a
    ja moge to jade i wtedy już jego sprawą jest to, zeby patrzeć i do przodu i
    do tyłu zanim sie rozpoczenie manewr.

  • 163. Data: 2011-11-16 19:16:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > Wyobraźnia i doświadczenie pozwala kilku wypowiadającym się osobom na
    > stwierdzenie tego prostego faktu Nie wiem, czy zauważyłeś, kierowca busa
    > włączył kierunek a gdy zauważył, że jest wyprzedzany chciał wrócić na
    > poprzedni pas ruchu - tego również nie widzisz?

    ależ widze i wlasnie m.in dlatego mówie, ze NAJPIERW trzeba sprawdzić czy
    komuś nie zajeżdzasz drogi, a później dopiero zaczynasz manewr.
    Czy to takie trudne?

    Ty uważasz, ze wszystko w porządku w sytuacji, kiedy ktoś najpierw wymusza
    pierwszeństwo, a później dopiero ustępuje miejsca?
    No coś chyba jest tu nie ten teges...

  • 164. Data: 2011-11-16 19:31:07
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    > filmik wszytsko mowi za siebie
    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

    Nic nadzwyczajnego. Typowa polska jazda.

    Pawik

  • 165. Data: 2011-11-16 19:33:54
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-16 19:11, wiesiaczek pisze:

    > Że będzie wyprzedzał lub skręcał w lewo?

    Niedokładnie się określiłem. Miałem na myśli, ze taki kierownik wrzuci
    lewy kierunek i tak sobie jedzie przez dłuższy czas bo *może* za jakąś
    chwilę lub dwie będzie okazja do wyprzedzenia, chociaż w momencie
    wrzucania kierunku takiej możliwości nie było.

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 166. Data: 2011-11-16 20:07:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Nov 2011 17:55:31 +0100, DoQ

    > Odpowiesz z sensem, czyli z czym się nie zgadasz w mojej wypowiedzi

    Z wszystkim w twojej wypowiedzi się nie zgadzam.
    A bezsensowność tego co napisałeś wynika z tego,
    że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. KD

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 167. Data: 2011-11-16 20:29:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 20:07, Myjk pisze:

    > Z wszystkim w twojej wypowiedzi się nie zgadzam.
    > A bezsensowność tego co napisałeś wynika z tego,
    > że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. KD

    A ja uważam, że jesteś głupi - bo tak.

    --
    Paweł

  • 168. Data: 2011-11-16 20:29:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Chciałbym widzieć ich wszystkich na drodze za tym czy innym
    > busem albo innym pierdzidkiem ..

    Ja rozumiem wszelkie sytuacje, człowiek jeździ i wie, że nie ma
    "standardowych zdarzeń" . Piłem do tego konkretnego filmiku, tym
    bardziej, że jest o tyle dobrze, że w tym przypadku widzieliśmy
    co działo się przed, w przeciwieństwie np do filmu na którym
    jeden wesołek nie odpuścił wyprzedzania i wraz z wymuszającym
    wylądowali w rowie.

    A co do wyprzedzania rzędu pojazdów ;) , coś o tym wiem po
    kilkukrotnej trasie żukiem do wawy - nie da się "pojedynczo"
    .... trzeba liczyć na zawalidrogę, którego niektórzy boją się
    łyknąć, skorzystać z lepszej widoczności, wbić na lewy, zapiąć
    długie + koguta ( ;) ) + ew zmienny sygnał dźwiękowy i hapnąć
    peleton ;) zdobywając potem słowa uznania wyrażane przez tych co
    cie już raz wyprzedzili, wykazywane poprzez banany na mordzie i
    kciuki uniesione w górę ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 169. Data: 2011-11-16 21:24:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > Jade sobie za innymi i chce wyprzedzac.
    > Mam miejsce z przeciwka i przed nimi.
    > Dlaczego nie widząc kierunkowskazów w wyprzedzanych pojazdach mam czekać i
    > zastanawiać sie czy czasem nie mają zamiary też wyprzedzić?

    Jak nie widzisz kierunkowskazów to nie powinieneś wyprzedzać. Chyba, że
    miałeś na myśli, iż nie widzisz włączonych kierunkowskazów.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski, uściślająco.

  • 170. Data: 2011-11-16 21:57:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 14:59, DoQ pisze:

    > Była wolna, mógł spokojnie wyprzedzić i transportera i megankę.

    To może na tym zakończmy - dla mnie wolna nie była i kierowcy przede
    mną szykowali się do wyprzedzenia czegoś przed nimi/nami już dużo
    wcześniej - nie widzę zasadności wymuszania swego wyprzedzenia
    "na prawie", skoro doskonale wiem, że dokładnie tak samo wygląda
    sytuacja w moim lusterku i zdecydowanie nie jestem zainteresowany
    by jakiś gniewny z dużą mocą chciał mi pokazać, że w jego mniemaniu
    był szybszy i ma pełne prawo cięcia po bandzie, na jarząbka takiego...