  • 171. Data: 2011-11-16 22:02:21
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 15:54, AA pisze:

    > Co fakt, to fakt :)
    >
    > Po bliższym przyglądnięciu się - od włączenia kierunkowskazu przez autora
    > nagrania do włączenia kierunkowskazu przez tego busa nie upływają nawet dwie
    > sekundy - to IMHO za mało, żeby busiarz mógł zauważyć manewr.

    Mógł zauważyć, ale nie zauważył - co widać po jego reakcji w momencie
    zauważenia.

  • 172. Data: 2011-11-16 22:22:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 16:44, kakmar pisze:

    > Dobre, to może objaśnij.

    Co tutaj objaśniać? Masz prawo jazdy to chyba znasz początkowe artykuły
    z rozdziału 1 - Zasady ogólne.

    > A nie, na szczęście nie.

    Tak?

    > Większość jeździ całkiem poprawnie, a nawet
    > przewidywalnie i uprzejmie. Zwykle wiedzą też co się na drodze dookoła dzieje.

    Wiesz, ja wiem, że czytanie ze zrozumieniem jest rzeczą raczej coraz
    rzadziej spotykaną, ale dziwię się, że akurat w ten sposób próbujesz
    udowadniać swoje racje, skoro w swym zaprzeczeniu podpinasz się pod
    moją argumentację. Od dawna piszę, że ludzie w większości stosują się
    do przepisów, do zasad współżycia w społeczeństwie itd., ale są jednak
    omylni i czasem im się błąd trafi. No, ale cóż ja poradzę, że
    najważniejsze, by Twoje było na wierzchu...

    > Niestety jest też ta nieszczęśliwa mniejszość która porusza po drogach się jak
    > lunatyk. Nie widzą, nie wiedzą, mogą się przecież zagapić i przejechać
    > rowerzystę i nie zauważyć. Bo pewnie za szybko jechał. Albo wjechać pod
    > wyprzedzające ich auto nie widząc w lusterku świateł na lewym pasie.

    Wiesz, ja tam nie wiem czym wspomagasz te wizje...

  • 173. Data: 2011-11-16 22:53:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011 23:58:31 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >(moje posty też tam znajdziesz - swoją drogą, jak mało osób z tamtych
    >czasów zostało)

    Niektóre nicki czy nazwiska to mi już nawet niewiele mówią.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 174. Data: 2011-11-16 22:57:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011 22:22:14 +0100, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >wloz sobie nos w kodeks i nei wyciagaj go kiedy go nie wkujesz

    Ty włóż w słownik ortograficzny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 175. Data: 2011-11-16 23:21:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Wednesday, November 16, 2011, 10:53:09 PM, you wrote:

    > Niektóre nicki czy nazwiska to mi już nawet niewiele mówią.

    Uffff... Wpadłem w panikę, że Alzheimer się za mnie tylko zabrał :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 176. Data: 2011-11-16 23:39:47
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dalej Ciebie nie rozumiem, wyprzedzający spełnił wszystkie trzy warunki,
    > które cytujesz, a używasz ich w celu udowodnienia czegoś zupełnie
    > odwrotnego.
    > Na pewno dobrze się czujesz znawco kinematografii?

    daj mu spokoj
    no nie urobisz wiesniaka na czlowieka
    sporo pieniaczy tutaj pisze
    niestety trzeba sie zrownywac z podorkowymi pyskowkami by wytaczac prawo na
    jaw

  • 177. Data: 2011-11-16 23:42:36
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zmień okulary. Nawet przyjmując (skądinąd słusznie) że busiarz wymusił,
    > to filmowiec i tak nie miał prawa rozpocząć manewru, ponieważ w 1:26
    > wyraźnie widać, że samochód jadący przed furgonetką już wyprzedza w
    > momencie rozpoczęcia wyprzedzania przez filmowca. A to jednoznacznie
    > wyczerpuje złamanie punktu 3, bo tam nie ma nic o tym, że dotyczy to
    > tylko pojazdu jadącego _bezpośrednio_ przed chcącym wyprzedzać.

    i co z tego ze za bysem ktos wyprzedza?
    2 razy zdazylbym wyprzedzic gdyby nie wyskakujacy busik
    pozatym auta z prozdy dokonywaly manweru zwalniajac miejsca na pasie prawym
    wiec skoncz sie juz meczyc czlowieku, odloz prochy wlacz myslenie

    > Na pewno dobrze się czujesz znawco kinematografii?
    >
    > Świetnie, dziękuję.

    ta slepia bola, wylacz tv i sie przespij
    bron boze od auta... co najzwyj wrotki

  • 178. Data: 2011-11-16 23:44:00
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Jeśli Ty naprawdę nie wiesz, to ja Ci tylko mogę współczuć i mieć
    > nadzieję że nie spotkam Cię na drodze.

    podac sliniaczek ?

  • 179. Data: 2011-11-16 23:45:44
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Hmm..a kiedy kierunek włączył autor produkcji "za głupi za wściekły 9"?
    > Bo jak dla mnie wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują że wcale.

    patrz na droge bo do nieba napewno nie trafisz

    ble bla ble

  • 180. Data: 2011-11-16 23:46:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kris_Poland,

    Wednesday, November 16, 2011, 11:44:00 PM, you wrote:

    A idź juz w cholerę, trollu!

    *PLONK!*

    --
    Best regards,