    From: wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kozaczek na drodze...
    Date: Wed, 16 Nov 2011 11:18:15 +0100

    MZ wrote:

    > Zmień okulary. Nawet przyjmując (skądinąd słusznie) że busiarz wymusił,
    > to filmowiec i tak nie miał prawa rozpocząć manewru, ponieważ w 1:26
    > wyraźnie widać, że samochód jadący przed furgonetką już wyprzedza w
    > momencie rozpoczęcia wyprzedzania przez filmowca. A to jednoznacznie
    > wyczerpuje złamanie punktu 3, bo tam nie ma nic o tym, że dotyczy to
    > tylko pojazdu jadącego _bezpośrednio_ przed chcącym wyprzedzać.

    Acha, tzn. że jeśli zauważę, że kilometr przede mną ktoś zaczyna wyprzedzać,
    to ja już nie mogę wyprzedzać pojazdu jadącego przede mną!
    Genialne!
    Cieszy mnie Twoje dobre samopoczucie, ale nie oglądaj tylu filmów, tam
    jednak jest sporo fikcji i nie każdy to dobrze znosi.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma