  • Data: 2011-11-16 09:00:48
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:j9ulh1$p1g$4@node2.news.atman.pl...

    > Ale nikt nie mowi, ze gosc nie popelnil bledu. Ty za to od poczatku
    > widziales, ze gosc sie szykuje do wyprzedzania:
    >
    > ---
    > Notoryczne trzymanie sie osi jezdni, ja musze wyprzedzic
    > ---
    >
    > Wiec najnormalniej w swiecie mozna wrecz ze 100 % pewnoscia podejrzewac,
    > ze bedzie wyprzedzal. Ale zeby to wiedziec to trzeba troche jezdzic.

    mozna, mozna tylko chuj wie kiedy bedzie chcial wyprzedzic.
    Czasem za takim to mozna i 100km zrobic, zanim sie doczekasz jego manewru.
    Jesli wiec Ty w odpowiedni sposob zasygnalizujesz swój zamiar to chocby sie
    przymierzal do wyprzedzania juz od 30 min to i tak Ty masz pierwszenstwo.
    Co innego jak wlaczysz kierunkowskaz w momencie kiedy juz rozpoczales manewr
    wyrpzedzania, co w sytuacji, kiedy nie ma za wiele miejsca na wyprzedzanie
    moze po prostu skutkowac tym, ze ktos sie nie zdazy zorientowac, ze jest
    wyprzedzany.

    Tak czy inaczej wkurwia mnie, jak jade za jakims oslem, ktory z racji tego,
    ze jest jeden samochód dalej móglby juz 5 razy wyprzedzic, ale decyduje sie
    dopiero wtedy, kiedy ja zaczynam go wyprzedzac i zwykle jeszcze zostawiajac
    mu maly margines na rozpoczecie manewru. Konczy sie to tym, ze mijaja cenne
    sekundy, kiedy móglby smialo wyprzedzic, a on nagle gaz do dechy, kierunek i
    na lusterka brakuje mu czasu. Sek w tym, ze zamiast rozpoczac rozpedzanie na
    chwile przed tym jak zrobi mu sie miejsce, zaczyna to chwile po tym jak robi
    sie miejsce - a to czasem wystarczajacy okres, zebym ja zdazyl wyprzedzic
    jego i tego nastepnego...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Uzywane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na smieci - 120L - 40zl