  • 111. Data: 2014-01-07 16:14:21
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.01.2014 10:27, Trybun pisze:
    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...

    Normalnie powinni poprosić o wsparcie i nie gonić "zbyt nachalnie", aby
    nie prowokować do głupot, a jedynie podążać za gościem, ale masz rację,
    chcieli się wykazać i doprowadzili pośrednio do śmierci.

    --
    anacron
    aba/

  • 112. Data: 2014-01-07 17:21:42
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-07 12:33, Trybun wrote:

    > Policjant we żadnym wypadku nie powinien za cały priorytet swojej pracy
    > mieć zaczepianie ludzi którzy nie dają pretekstu do zatrzymania.
    > Wszystkie strony na tym wyjdą lepiej niż to ich szukanie dziury w całym.

    Cały Twoje trollowanie opiera się na myśli, że policja nie pownna
    mieć prawa dokonywania wyrywkowej kontroli.
    Ale powinna mieć i na szczęście ma. Naprawdę sądzisz, że sprawdzenie
    dokumentów auta i prawka kierowcy to gnębienie społeczeństwa. No kurde,
    bez jaj.

    No, chyba, że jeździ się bez prawka, na widocznym gazie lub
    kradzionym autem, rozumiem oburzenie takich osób;)

    pzdr
    bartekltg

  • 113. Data: 2014-01-07 17:34:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 07 Jan 2014 12:36:55 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >Denerwuje mnie to TVN Turbo.

    Znalazłeś film?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 114. Data: 2014-01-07 17:49:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 17:21:42 +0100 osobnik zwany bartekltg
    napisał:

> [...]
    > ma. Naprawdę sądzisz, że sprawdzenie dokumentów auta i prawka kierowcy
    > to gnębienie społeczeństwa. No kurde, bez jaj.

    tak. Przepisy mówią, że ma byc uzasadnione podejrzenie popełnienia
    przestepstwa.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 115. Data: 2014-01-07 18:07:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-06 22:06, J.F. pisze:

    > A w czym inna ta tradycja i sytuacja ?

    Nie potrafię ci tego wytłumaczyć w prosty sposób.

    > No to i u nas mozna wprowadzic rozne rodzaje.

    Wprowadzaj, bądź kreatywny.

    > I drogowka bedzie bez :-)

    Drogówka ma broń. Generalnie większość policji w UK jest uzbrojona
    i to zdrowo lepiej niż nasza.

    > Nawiasem mowiac to drogowka kiedys z kalaszami jezdzila, ale im
    > odebrano. I dobrze, kalasz na kilometr moze szkody narobic.

    Nie wiem skąd kałasze pamiętasz, ale ja sobie przypominam tylko
    przy specjalnych sytuacjach, a że drogówka nieraz ma do czynienia
    z różnymi sytuacjami to ja się nie dziwię. Od tak to do tego
    dostępu nie było.

    > Rzeczywistosc wlasnie tak wyglada.

    Nie, tak to wygląda twoja wizja suszenia - tak sobie to upraszczasz, by
    pasowało do tezy. Zresztą ja nie pisałem o bieganiu z suszarką...

    > nie tak latwo odstawic delikatnie
    > suszarke, wyskoczyc zza krzaka, i pomachac lizakiem w czasie zblizania
    > pojazdu jadacego 150.

    Z suszarkami to ona sporadycznie 'polują' i nikt się z tego powodu
    z bronią na kogoś nie rzucał.

    > A potem oczywiscie "on mnie chcial przejechac".

    Zostałeś ostrzelany na gierkówce, bądź słyszałeś o takim wypadku?

  • 116. Data: 2014-01-07 18:29:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 17:49, masti pisze:

    > tak. Przepisy mówią, że ma byc uzasadnione podejrzenie popełnienia
    > przestepstwa.

    Lepiej podaj te przepisy:>

  • 117. Data: 2014-01-07 18:35:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ale czy ja mówie, że on jakis przepis złamał?
    >Czy jest jakis przepis zabraniający bez umiejęnotści jazdy na nartach
    >założyc takowe i rozpedzic sie z czarnej na kreske do 120 na godzine?

    Poczekaj poczekaj - narciarzy juz od paru lat strasza.
    I nie wazne umiejetnosci, "tu male dzieci jezdza, tu trzeba dopasowac
    predkosc do warunkow".

    Pic oczywiscie tez nie wolno.

    http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/83757,dok.html
    http://www.wroclaw.pl/policja-na-nartach
    http://podroze.onet.pl/narty/prawie-100-policjantow-
    na-stokach-narciarskich-malopolski-w-tym-sezonie/bm1
    kz

    No i tak prawde powiedziawszy ... ziarnko prawdy w tym jest.

    P.S. A czy za jazde na nartach po pijaku moga/musza zabrac PJ na
    samochod ?

    J.

  • 118. Data: 2014-01-07 19:40:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a jak ma to sprawdzić jak jestem napruty?

    A to juz Twoj problem.
    Nie pij z ludzmi ktorzy jezdza po spożyciu.

  • 120. Data: 2014-01-07 19:40:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    na-stokach-narciars
    > kich-malopolski-w-tym-sezonie/bm1kz
    >
    > No i tak prawde powiedziawszy ... ziarnko prawdy w tym jest.

    Nic nie pisałem o piciu na nartach.
    Pisałem o zjechaniu na kreche z czarnej bez umiejetnosci.
    Wolno? Wolno. A ze głupie i ze mozna sie zabić albo kogoś inengo?
    Jak wsiadasz z kims kto pijany prowadzi to tez ci wolno. Ale to tez jest
    głupie i tez moze, jak w tym przypadku, doprowadzic do Twojej smierci.

    > P.S. A czy za jazde na nartach po pijaku moga/musza zabrac PJ na
    > samochod ?

    :)

  • 119. Data: 2014-01-07 19:40:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartekltg b...@g...com ...

> [...]
    >
    > No, chyba, że jeździ się bez prawka, na widocznym gazie lub
    > kradzionym autem, rozumiem oburzenie takich osób;)

    Ja uważam, że nie powinni mieć prawa kontrlowowania prawa jazdy.
    Powinni mieć prawo kontrolowania moich upranien do prowadzenia pojazdu.
    W dzisiejszych czasach wymóg posiadania dokuemntu to anachronizm.