    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 14 Aug 2019 07:34:00 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 16:04:44 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > I dobrze napisal. 10 lat 50kpln auto - 417pln miesiecznie,

    Jeśli masz akurat wolne 50tys i wydasz je na zakup auta akceptując stratę średnio
    417zł co miesiąc
    Kwestia indywidualna, chociażby zależy kto gdzie mieszka
    Ja np do posiadanych 50tys wolę dołożyć drugie 50tys, kupić za to małe mieszkanie w
    moim miesicie i mieć z tego miesięcznie 1000zł na czysto z wynajmu
    Ale rozumiem że są sytuacje że nowe auto warto kupić
    Kumpel ma kilka busów i dla DPD jeździ
    Wszystkie ma nowe bo jak mówi muszą one te 10-11 godzin dziennie jeździć
    1 godzinna awaria powoduje że może nie zdążyć na okienko do zdania przesyłek i ma
    wymierne straty.
    Więc on woli zapłacić więcej za niezawodność i ja w sumie się z nim zgadzam
    Tak przy okazji dodam że moją 12-17 letnią multiplą spokojnie jeździłem w trasy ponad
    1000km w jedną stronę.
    W aktualnego 14 letniego 307 dzisiaj spokojnie wsiadam i podobna trasę bez obawy
    ruszam. A kosztował on 8tys

    > napisal tez ze w kredycie drozej, czego nie dopatrzylem.

    Własne 50tys wywalone jednorazowo w auto tez bezkosztowe nie jest