  • Data: 2019-08-13 17:03:43
    Temat: Re: Koszt przejechania 100km
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 16:46:36 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Licze kwotowo.
    > Kupujesz za 90kpln. Po 4 latach sprzedajesz za 50k. Tracisz 40k.

    10 000zł rocznie
    830zł miesiecznie tylko na utracie wartości auta

    > Nastepny kupuje i jezdzi 4 lata. Sprzedaje za powiedzmy 20k.
    > Dolozyl w naprawach kolejne 10k. Stracil 30kpln.
    > Duza roznica?

    2500zł rocznie w naprawe 4 letniego auta?
    Tu mi coś nie gra. Dużo za dużo.

    > Obaj wlozyli okolice 10k rocznie w auto. Jeden jezdzil nowka i z gwarancja, >drugi
    jezdzil uzywka i ryzykowal ze kupi pasciaka albo cos zdechnie >nieoczekiwanie.

    > Wszystko kombi. Nie chcialo mi sie sprawdzac czy klima jest.
    > Jak jestes taki leniwy zeby nie sprawdzic cennikow to daj se spokoj z
    przekonywaniem kogokolwiek do swojej racji. Nikt ci nie uwierzy...

    Nikogo do niczego nie przekonuje
    Stwierdzam tylko fakty ze bzdura jest że nowe auto kto koszt 417zł miesięcznie

    to dwumasa, a to rozrusznik, albo zawieszenie do odswiezenia i >jest 4-5kpln w
    naprawach.

    > Fajnie, Tobie sie udalo, nie kazdy ma tyle szczescia. Ja silnika nie wymienialem
    ale dwumasa w foce wyszla mnie 2700.