  • Data: 2019-08-13 21:59:56
    Temat: Re: Koszt przejechania 100km
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@g...com ...

    > W tym ze nie kupuje sie aut z pierwszej generacji. Jak kupil
    > ecoboosta to wtopil. Jakby kupil durateca/tdci to by nie wtopil.
    > Moja foka zrobila 380kkm i jak sprzedawalem to nawet nie kopcila.
    >
    > Masz cos na poparcie tezy ze auta nowe padaja czy tylko anegdoty?

    W sumie sam potwierdzasz.
    Czyli unikac nie nowych w sensie nowych tylko nowych modeli.
    Kupujac kilkuletnie wiesz czego sie mozna spodziewac po danym modelu.

    > No widzisz, glosowac portfelem.

    Ano.

    > I tu uwaga nawiasem:
    > Ludzie nie rozumieja ze inflacja istnieje nie tylko pod postacia
    > wyzszych cen. Inflacja to tez slepe denko w paczce ciastek, olej
    > palmowy czy cukier kukurydziany tu i owdzie. No i np. ecoboosty.

    To prawda. Ale konsument nie jest specjalista.
    W tym watku jest hasło: nie warto babrac sie z uzwanymi, lepiej kupic
    nowe.
    A jak sam widzisz, to nie jest prawda, bo producenci eksperymentuja na
    klientach i te nowe moga okazac sie tak samo problemem jak te stare.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis