  • 21. Data: 2018-03-30 21:18:23
    Temat: Re: Koszt ładowania elektryka w trasie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-30 o 17:29, Cavallino pisze:

    > Bo wiedzą do czego służy II taryfa, gdzie koszt np, grzania jest
    > porównywalny z gazem.

    Po co grzać nocą ?

  • 22. Data: 2018-03-30 21:41:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2018 11:44:32 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Zatem dla przykładu - naładowanie nowego (w sensie większej obecnie
    > pojemności - 40 kWh) akumulatora Nissana Leaf to koszt ok. 75 zł
    > (teoretycznie, bo nikt nie będzie ładował od zera). Czyli przejechanie
    > 100 km w lecie tym autem to ok. 30 zł.

    Czyli dokładnie tyle ile kosztuje przejechanie 100km moja multiplą 1,9jtd

  • 23. Data: 2018-03-30 21:49:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2018 21:18:28 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Po co grzać nocą ?

    Żeby mieć ciepło całą dobę
    Poczytaj o akumulacyjnosci, podłogówce itp

  • 24. Data: 2018-03-30 22:07:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-03-2018 o 21:18, kk pisze:

    > Po co grzać nocą ?

    Żeby rano mieć cieplutko?
    No i II taryfa jest też w dzień.
    Krótko ale jednak.

    Ja akurat wodę grzeję, więc mi bez różnicy kiedy.

  • 25. Data: 2018-03-30 23:15:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-30 21:41, Kris wrote:

    > Czyli dokładnie tyle ile kosztuje przejechanie 100km moja multiplą 1,9jtd

    i podobno multiple mozna miec za darmo jak sie garazu zapomni zamknac a
    elektryki to jednak sa dwa razy drozsze niz 'zwykle'

  • 26. Data: 2018-03-31 00:28:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > W domu niewiele mniej. Wszyscy jakoś dziwnie zapominają że prąd w Polsce
    > to jedno z najdroższych źródeł energii.  W swoim czasie robiliśmy
    > obliczenia i wyszło że elektryk to tylko troszeczkę tańsze przejazdy od
    > np. benzyniaka z gazem.

    No i prądzie nie ma jeszcze podatku drogowego, ktory jest w benzynie...

  • 27. Data: 2018-03-31 08:32:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.03.2018 o 18:33, ToMasz pisze:
    > jest inne rozwiązanie, eklologiczne, tanie. samochód z  benzynową
    > instalacją rozruchową, bakiem na 10 litrów a główny napęd na LPG. w
    > kołach/rozruszniku silnik 2kw który umożliwia toczenie sie w korku

    Wsadź tam jeszcze więcej elementów, to będzie ekologiczniej ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2018-03-31 08:38:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.03.2018 o 21:18, kk pisze:
    > Po co grzać nocą ?

    Podłogówka to duży magazyn (ze względu na beton). Jak w nocy nagrzejesz,
    to do kolejnego wieczora w domu temperatura nie spadnie. I cykl się
    powtarza.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2018-03-31 10:07:55
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-30 o 21:49, Kris pisze:

    > Żeby mieć ciepło całą dobę
    > Poczytaj o akumulacyjnosci,

    Ale chcemy grzać w dzień a nie nocą. Potrafisz osiągnąć to za pomocą
    "akumulacyjności" ?

    > podłogówce itp

    Nawet klepki na suficie :-)

  • 30. Data: 2018-03-31 10:27:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2018 10:07:55 +0200, kk napisał(a):

    > Ale chcemy grzać w dzień a nie nocą. Potrafisz osiągnąć to za pomocą
    > "akumulacyjności" ?

    Widać że nie poczytałeś :)
    --
    Jacek