  • Data: 2018-03-31 13:30:26
    Temat: Re: Koszt ładowania elektryka w trasie
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-31 o 13:25, l...@g...com pisze:
    > "Podłogówka to duży magazyn (ze względu na beton). Jak w nocy nagrzejesz,
    > to do kolejnego wieczora w domu temperatura nie spadnie. I cykl się
    > powtarza."
    > Mi wystarczy, że pompa podłogówki na chwilę się wyłączy i już to czuję, temp. wewn.
    się obniża dość powoli. Niemniej jednak nie wyobrażam sobie by na cały dzień wyłączyć
    ogrzewanie.

    No właśnie, i do tego zmierzałem, że nawet niewielkie zmiany temperatury
    dają bardzo duże odczucia, więc nie wystarczy mieć magazyn który będzie
    ciągle to ciepło oddawał. Trzeba jeszcze móc wpływać na oddawanie tego
    ciepła. Kto wie, może da się to tak robić, ale jak poprosiłem o
    materiały to chłopek się honorem wieloletniego dyskutanta uniósł,
    pieniaczem nazwał i se poszedł.