  • 141. Data: 2010-08-11 13:59:00
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gwidon pisze:

    > A skąd ta energie się w niej wzięła, przymule?
    > ROTFL

    http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=rek
    uperacja
    Doucz sie bezmozgu.

  • 142. Data: 2010-08-11 14:01:42
    Temat: Re: Koszt jazdy na ?wiatłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Hm, albo ja przeceniam zarowke, albo Ty nie doceniasz.
    > Lupe w dlon i licz zwoje :-)

    Masz racje, przekonaly mnie jego dzisiejsze odpowiedzi:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 143. Data: 2010-08-11 14:01:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > A która jej pomagała?
    > http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&98
    > a w szczególnosci:
    > http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPIDec?OpenAg
    ent&27710&PO&Za
    > Ale to jeszcze nic.
    >
    > Sam nakaz jazdy na światłach cały rok wprowadził poseł Dolniak w imieniu
    > klubu PO:
    > http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/1342-A/
    $file/1342-A.pdf

    > Reszta stada baranów na - nomen omen - Wiejskiej tylko przyklepała.
    > Bezmyślnie jak zwykle.

    Ze 146 poslow PiS, 146 glosowalo za ustawa, ci sami kretyni teraz krzycza,
    ze jak tak mozna. Oj smieszny mamy rzad, bardzo smieszny, niech juz lepiej
    zajmuja sie krzyzami bo do zarzadania krajem jak widac niezbyt sie nadaja.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 144. Data: 2010-08-11 14:49:15
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    > I co z tego? Widziałeś jakiś wypadek z tego powodu? Radzą sobie i
    > widocznie
    > tak im dobrze.

    Widziałem dwa:
    1. Potrącenie pieszego - wszedł na jezdnię "bo nic nie jechało"
    2. Kolizja przy zmianie pasa - kierowca zmieniający pas przekonał się że pas
    jednak nie był wolny tylko trochę za późno :)

    pobo

  • 145. Data: 2010-08-11 14:53:05
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 11 Sie, 14:01, "kamil" <k...@s...com> wrote:
> [...]
    > zajmuja sie krzyzami bo do zarzadania krajem jak widac niezbyt sie nadaja.

    Politycy ustalają prawo w dziedzinach na których się nie znają. Każda
    taka zmiana w PoRD powinna być poprzedzona ekspertyzami specjalistów.
    Wiem... wiele rzeczy "powinno być", ale nie jest i nie będzie.

  • 146. Data: 2010-08-11 15:17:26
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-11 14:53, Lew2 pisze:

    > Politycy ustalają prawo w dziedzinach na których się nie znają. Każda
    > taka zmiana w PoRD powinna być poprzedzona ekspertyzami specjalistów.

    Była poprzedzona stosownymi ekspertyzami.

    > Wiem... wiele rzeczy "powinno być", ale nie jest i nie będzie.

    Owszem, powinno być - np. zapoznanie się z faktami przed tworzeniem
    kolejnej wersji wydarzeń, która w faktami ma niewiele wspólnego.

  • 147. Data: 2010-08-11 15:19:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lew2" <w...@h...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Politycy ustalają prawo w dziedzinach na których się nie znają. Każda
    > taka zmiana w PoRD powinna być poprzedzona ekspertyzami specjalistów.
    > Wiem... wiele rzeczy "powinno być", ale nie jest i nie będzie.

    Szwedzi tez pewnie glupi, ze na swiatlach jezdza?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 148. Data: 2010-08-11 15:21:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 14:19:50 +0100, kamil napisał(a):

    > Szwedzi tez pewnie glupi, ze na swiatlach jezdza?

    a jaka powierzchnia Polski leży za lub chociaż w okolicah kręgu polarnego?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 149. Data: 2010-08-11 15:41:52
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > a jaka powierzchnia Polski leży za lub chociaż w okolicah kręgu polarnego?

    I z tego powodu, ze w lecie ciemno sie robi w Sztokholmie tak okolo 22-23
    maja nakaz jazdy na swiatlach okragly rok? Nie rozsmieszaj mnie...
    Gdyby krag polarny byl ta przyczyna, to mieliby tylko w zimie nakaz.

    --
    Axel

  • 150. Data: 2010-08-11 15:42:54
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-11 13:59, DoQ wrote:

    > http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=rek
    uperacja
    > Doucz sie bezmozgu.

    Chcesz powiedzieć, że w samochodzie z napędem spalinowym, podczas
    hamowania następuje rekuperacja taka sama jak w Lokomotywie ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik