  • Data: 2010-08-08 21:08:38
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sie, 21:56, " Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > A gdzie ten niewidzialny samochód jechał? Swoim pasem, twoim pasem?

    On jechał swoim pasem, ja chciałem wyprzedzać, czyli byłaby czołówka,
    gdybym go nie zauważył.
    Oczywiście byłaby to moja wina :)

    Z włączonymi światłami jest podobnie jak z kierunkowskazami,
    kierującemu są niepotrzebne i tylko kosztują, ale innym uczestnikom
    ruchu są niezbędne :)

    PS: W Twojej odpowiedzi, mój tekst ma dziwne polskie czcionki, co jest
    grane? Ktoś coś z tego rozumie?
    Kodowanie czy co?

    Pzdr.