  • 131. Data: 2020-04-23 22:12:25
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 20:56, Janusz pisze:

    > No to trochę mało.

    Poza droga do żłoba też łazi. No i w żłobku wyganiają dzieciaki na 2
    godzina na dwór chyba że pada.

    > Mój starszy też łapał takie wirusy że nagle gorączka 40st, no to do
    > lekarza, lekarz że nic nie ma to tylko wirus, 2 dni i po gorączce,
    > kolejny raz znowu to samo ale juz bez lekarza bo i po co, i się samo
    > skończyło, uodpornił się.

    No tak właśnie to wygląda. W sumie nie chodziłbym z nim nawet do
    lekarza, ale wytłumacz żonie;)

    > Jak jezdził to co sie zimnie zrobiło to od razu katar, gardło, jak
    > zaczął chodzić to sie też skończyło. Wniosek prosty, trzeba dzieci
    > hartować a my je za bardzo pod kloszem trzymamy, dlatego chorują.

    Mój to akurat na zimno chowany.

    > Dużo zależy od szkoły i warunków lokalowych, ale coś mi się widzi że
    > jeżeli pójdą do szkoły to nie wcześniej niż w czerwcu.

    Obstawiam, że średnie w ogóle w tym roku szkolnym nie pójdą.

    > Cała nadzieja w szczepionce, bo przechorowanie wcale nie musi być
    > bezbolesne,
    > teraz znaleźli że w układzie nerwowym też wirus trochę miesza nie mówiąc
    > już o
    > nerkach, sercu czy płucach.
    > https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-moze-atakow
    ac-uklad-nerwowy-opublikowano-badania

    Ale szczepionka to za rok najwcześniej. Nie ma opcji żeby zamknąć świat
    na tak długo.

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2020-04-23 22:50:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Hello Cavallino,
    >
    > Thursday, April 23, 2020, 7:13:29 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Iście końskie podejście do empatii - mam zdechnąć, żeby ją okazać.

    Nie - tego Ci nie życzę.

    Natomiast ścisła izolacja jest w Twoim zasięgu, ale nie chcesz jej stosować.
    Rozumiem, tak jest wygodniej.

    Tyle że nie powinieneś wymagać od innych, żeby oni stosowali inną, niż
    sami uznają za stosowne, żeby Tobie było wygodnie.

  • 133. Data: 2020-04-23 23:04:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Apr 2020 04:05:09 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > 4%

    26 sty 2020 - Co sezon na grypę w Polsce zapada ok. 4 mln osób, a szczepi się
    zaledwie 3,4 proc. populacji.
    Szczepi się zaledwie 3,4 proc. polskiej populacji, a w grupie osób starszych
    kilkanaście procent.

    > Kłamiesz jak TVN/Wyborcza

    Ciesz się, że Pinokio sprzedał ci maseczki z podrobionym certyfikatem.
    Masz prawo być wściekły na Wyborczą, że pozbawiła ciebie poczucia
    bezpieczeństwa. :D
    Wyraź to pierdzieląc jeszcze większy bzdury :D

  • 134. Data: 2020-04-24 08:34:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 23:06:31 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Ciesz się, że Pinokio sprzedał ci maseczki z podrobionym certyfikatem.

    Kłamiesz jak TVN i Wyborcza.
    Pinokio mi nic nie sprzedał

  • 135. Data: 2020-04-24 08:49:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Szczepi się zaledwie 3,4 proc. polskiej populacji, a w grupie osób starszych
    kilkanaście procent.

    moze te szczepionki faktycznie dziadkom pomagaja ? wtedy ta dla covid19 faktycznie by
    cos dala zwlaszcza w domach starcow

  • 136. Data: 2020-04-24 10:50:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 22:07, Shrek pisze:

    > Normalnie - dzwonisz do sanepidu że kaszlesz masz gorączkę i generalnie
    Noo ale ja taki somsiad nie jestem, mam fajnego przez płot :)

    > U mnie się nic nie zmieniło. Przedłem przez januszex, corpo, niemca,
    > własną działalność, znów korpo i państwówkę. Tylko w pierwszym
    > januszexie były problemy z wzięciem urlopu, ale zaraz po studiach to po
    > prostu mało asertywny byłe.
    I tu się niewiele zmieniło, mnie np zwolnił bo miałem swoje zdanie.
    Teraz jestem bezrobotny i mam spokój :)

    > Zakładam, że jednak w nosicielach.
    Czyli dość spora liczba osób przez lato też choruje na grypę.
    Właśnie przeczytałem że nasi naukowcy na grypie badali jak się
    rozprzestrzenia wirus,
    i stworzyli model symulacyjny.

    "Sprawdźmy, co ustalił model symulacji pandemii SARS-CoV-2?

    1.gdyby nie lockdown, który trwa od miesiąca, szczyt epidemii przypadłby
    na kwiecień i wówczas mielibyśmy nawet 9 mln zakażonych koronawirusem.
    Oznacza to, że narodowa kwarantanna przyniosła pożądany skutek - udaje
    się przeciągnąć szczyt w czasie, dzięki czemu nie dopuszczamy do
    przeciążenia służby zdrowia,
    2.apogeum Covid-19 w Polsce przypadnie na lipiec, a wówczas może być ok.
    1 mln chorych - pod warunkiem, że będziemy iść tą drogą, co dotychczas,"

    https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-w-polsce

    --
    Janusz

  • 137. Data: 2020-04-24 11:04:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z ch_jowego poziomu tzw. Ekstraklasy.

    -----

  • 138. Data: 2020-04-24 11:47:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >Noo ale ja taki somsiad nie jestem, mam fajnego przez płot :)

    To podaj adres Prezesa, tylko pamietaj - telefony sa rejestrowane :-)

    J.

  • 139. Data: 2020-04-24 15:00:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 11:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > To podaj adres Prezesa, tylko pamietaj - telefony sa rejestrowane :-)

    Pamietam, ale to raczej nie prezes :)

    --
    Janusz

  • 140. Data: 2020-04-24 17:28:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 10:50, Janusz pisze:

    > Noo ale ja taki somsiad nie jestem, mam fajnego przez płot :)

    No ale przecież polak jesteś. Musi być ktoś kogo nie lubisz, a z kim się
    widziałeś?

    > I tu się niewiele zmieniło, mnie np zwolnił bo miałem swoje zdanie.
    > Teraz jestem bezrobotny i mam spokój :)

    Do niedawna to trzeba było się postarać, żeby cię zwolnili. Musiałeś
    mieć bardzo wkurwiające własne zdanie;)

    > Czyli dość spora liczba osób przez lato też choruje na grypę.

    Albo jest nosicielami, ale nie choruje. Podobnie jak z opryszczką.
    Praktycznie każdy ma ale ujawnia się jak jest mocno osłabiony.

    > Właśnie przeczytałem że nasi naukowcy na grypie badali jak się
    > rozprzestrzenia wirus,
    > i stworzyli model symulacyjny.

    Przecież takie modele są od lat. Na studiach się tym bawiliśmy. A trochę
    czasu minęło.

> [...]
    > 2.apogeum Covid-19 w Polsce przypadnie na lipiec, a wówczas może być ok.
    > 1 mln chorych - pod warunkiem, że będziemy iść tą drogą, co dotychczas,"

    Problem z tymi symulacjami jest taki, że jest za wiele zmiennych. I
    często ich niewielki zmiany odwracają sytuacje...

    --
    Shrek