  • 151. Data: 2012-03-16 23:35:53
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Excite

    > Ciekawe po co zamieścili to stwierdzenie skoro według nowych
    > interpretacji "znawców" po tvn'owym incydencie pojazd który nie jest w
    > ruchu nie może spowodować wypadku więc można sobie drzwi otwierać jak
    > się chce i kiedy się chce.

    Oczywiście, że może, ale nie w sytuacji w której kolizja jest następstwem
    wykonanego PÓŹNIEJ manewru bez patrzenia w lusterka.

  • 152. Data: 2012-03-16 23:40:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Autobus zmniejszył bezpieczny odstęp. Otwarte na oścież drzwi miały też
    > bezpieczny odstęp.

    Co Ty bredzisz? :> Znowu Ci gorzej?

  • 153. Data: 2012-03-16 23:41:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin wchpikus

    > To ogladnij to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yQ52LMDRiSI&feature=p
    layer_embedded 0d 5
    > min i przestan sie wyglupiac...

    Sam to obejrzyj ze zrozumieniem, tutaj gość otworzył drzwi wprost pod
    nadjeżdżający pojazd, a Kornacki otworzył drzwi przy stojącym autobusie,
    który zaczął później wykonywać manewr i kilka sekund później zahaczył o
    od dawna otwarte drzwi.

  • 154. Data: 2012-03-16 23:45:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mister

    > zgadza sie, doskonale ci sie to udaje.

    Kolejna przedszkolna riposta.

  • 155. Data: 2012-03-17 00:17:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > ...] zahaczył o od dawna otwarte drzwi.
    Zaczynasz bredzić. Ale to normalne po tylu dniach.

    --
    Krzysiek

  • 156. Data: 2012-03-17 23:50:15
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2012, 21:40:10 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > Fakty są takie, że tych drzwi nie powinien tak szeroko otwierać i ich tak
    pozostawić.
    Wsiąść przez uchylone drzwi do takiego auta jest równie łatwo jak przez otwartą
    szybę.
    > Nie zachował
    > szczególnej ostrożności i powinien ponieść konsekwencje swojej bezmyślności, a nie
    kierowca autobusu.

    > Spójrz jak mądrze zachowała sie kobieta. Spojrzenie czy może wysiąść. Wąskie
    otwarcie i zaraz
    > zamkniecie.
    Też otworzyła na całą szerokość, drzwi są otwarte wąsko, ponieważ przymknęła je po
    tym jak wysiadła, wystarczy popatrzyć że pomiędzy ujęciem 1 a 2 robi krok w kierunku
    tyłu auta, co nie zmienia faktu, że wie jak w ruchu miejskim należy postępować.

    > Ja bym na miejscu kier. autobusu nie przyjął mandatu a sprawę skierował na drogę
    sądową zwłaszcza że
    > jest film dokumentujący zdarzenie.

    Jestem pewien że autobus zatrzymał się aby ominąć filmującą furgonetkę TVN,
    prawdopodobnie miał zajęty lewy pas, musiał poczekać aż będzie miał miejsce.
    Ale za dużo gdybania. Policja orzekła winę kierowcy autobusu wg słów Kornackiego,
    natomiast jestem pewien że kierowca autobusu patrzył w lewe lusterko ruszając.

  • 157. Data: 2012-03-18 07:29:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    mw napisał(a):
> [...]
    Policja orzekła
    > winę kierowcy autobusu wg słów Kornackiego, natomiast jestem pewien że kierowca

    Kilku tu mądrych inaczej wie lepiej jak było.
    Ale wystarczy by przejechali się autobusem i poobserwowali jak zachowuje sie kierowca
    autobusu zanim
    włączy się do ruchu z przystanku.
    --
    Krzysiek

  • 158. Data: 2012-03-19 02:26:55
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 2012-03-16 23:19, to pisze:
    > Jak patrzysz w monitor, a ktoś wejdzie do pokoju gdzie siedzisz, to nie
    > widzisz? Co innego czytać, co innego zauważyć spory obiekt.

    1) Jeśli patrzył się w lewą stronę (wyjeżdżał z zatoczki) to prawe
    lusterko jest za 180 stopniami pola widzenia.

    2) Jest spora różnica w wielkości postrzeganego obiektu między drzwiami
    auta widzianymi w odbiciu lusterka a osobą która wchodzi do pokoju i
    widzimy ją bezpośrednio z bliska.

    3) Dlaczego w samochodzie patrzysz się w lusterko zamiast zawsze na
    wprost skoro wszystkie 3 lusterka mieszczą się w 180 stopniowym zakresie
    pola widzenia ? A jednak obracasz głowę i koncentrujesz wzrok na
    konkretnym lusterku.

  • 159. Data: 2012-03-19 09:11:55
    Temat: Odp: Kornacki w piątek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > 1) Jeśli patrzył się w lewą stronę (wyjeżdżał z zatoczki)

    To była zatoczka?
    Może jeszcze pasażerów brał?

  • 160. Data: 2012-03-19 09:32:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-16 16:55, Excite pisze:

> [...]
    > interpretacji "znawców" po tvn'owym incydencie pojazd który nie jest w
    > ruchu nie może spowodować wypadku więc można sobie drzwi otwierać jak

    Dla wielu tvn jest jedynym źródłem wiedzy, wiedzy nie podlegającej
    dyskusji, obiegowo mówi się na takich lemingi. Więc nie ma sensu z nimi
    dyskutować. Przypuszczam, gdyby dziennikarz tvn'u wjechał w stojący
    autobus to też udowodniono by winę kierowcy autobusu. Przecież mógł tam
    nie stać.

    A.