  • 161. Data: 2012-03-19 11:15:17
    Temat: Kornacki w piątek
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Nie wiem kim jest pan Kornacki i co to za program prowadzi. Ale mysle ze ten filmik
    to nic innego jak dobrze zaplanowana kampania PR.  Na samej tej grupie widzialem to
    juz to nazwisko chyba 3 raz wiec jest to kampania calkiem udana. Nie sadze zeby to
    bylo cokolwiek innego - "material zostanie w calosci wyemitowany w ten weekend (...).
    Ogladajcie zeby dowiedziec sie jak pan Kornacki tlumaczy cale zajscie".

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 162. Data: 2012-03-19 11:49:28
    Temat: Re: Kornacki w pi?tek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych
    >Nie wiem kim jest pan Kornacki i co to za program prowadzi. Ale mysle
    >ze ten filmik to nic innego jak dobrze zaplanowana kampania PR.

    Kto wie.

    >Na samej tej grupie widzialem to juz to nazwisko chyba 3 raz wiec
    >jest to kampania calkiem udana.

    Ale z drugiej strony to tez znaczy ze nazwisko bylo grupowiczom
    wczesniej znane. Moze nie wszystkim i wlasnie ogladalnosc wzrosnie
    pare razy.

    A z trzeciej ... to co - redakcja poswiecila wozek warty z 90 tys (w
    sumie drobne), czy nie chcial sie sprzedac, wiec sie dogadali z
    kierowca ?

    J.

  • 163. Data: 2012-03-19 12:15:15
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    J.F,

    w sumie to nawet nie poswiecli samochodu wartego 90tys tylko jego drzwi . I tak jakos
    zrecznie  uciekli z kamera ze nawet nie wiadomo jakie sa szkody. Nawet gdyby
    poswiecili caly samochod to chyba nie jest obecnie wysoka cena za reklame? Ile teraz
    kosztuje kilka minut w dobrym czasie? Nawet patrzac na stare dane te kilkadziesiat
    tysiecy to nic - http://e-biznes.pl/inf/2008/24035,35_tys_zl_za_30_-_
    sekundowa_reklame.php

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 164. Data: 2012-03-19 14:41:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-19 12:15:15 +0100, Iguan_007 <i...@g...com> said:
    > tak jakos zrecznie  uciekli z kamera ze nawet nie wiadomo jakie sa szkod
    > y.

    Bez ukrywania twarzy sprawcy pokazują ten pojazd w swoim programie -
    dokładnie widać zniszczenia.

    --
    Bydlę

  • 165. Data: 2012-03-19 14:49:31
    Temat: Odp: Kornacki w piątek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Bez ukrywania twarzy sprawcy pokazują ten pojazd w swoim programie -

    Pokazali w programie kierowcę autobusu?

  • 166. Data: 2012-03-19 19:30:58
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Bydle,

    Moze pokazali szkody w programie, nie wiem bo nie widzialem. Ale nadal uwazam ze to
    tylko dobry "publicity stunt", nic innego. Zobacz jaki skuteczny - od super expresu
    (ktos podal linka) do grup, wszedzie o tym pisza.

    Dla mnie ta sytuacja jest bardzo malo wiarygodna:
    - gosc otwiera dzrzwi bardzo szeroko, jakos sztucznie,
    - autokar zatrzymuje  sie dokladnie w tym samym czasie ale nie od strony zatoki tylko
    na ulicy, nikt z niego nie wysiada. Rusza idealnie wtedy "kiedy trzeba". I
    natychmiast skreca zeby zahaczyc o drzwi.
    - kamera akurat ustawiona na ulicy zeby zlapac i autobus i  samochod. Skoro
    zaplanowali ze prowadzacy beda sie przesiadac na przystanku to dlaczego kamerzysta
    stoi na ulicy?
    - "przypadkowy" zart o  drzwiach

    Mozemy tylko zgadywac ale moim zdaniem za duzo tutaj zbiegow okolivznoaci i zbyt
    zreczna z tego wyszla reklama zeby wierzyc w przypadek.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 167. Data: 2012-03-19 20:01:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-19 19:30:58 +0100, Iguan_007 <i...@g...com> said:

    > Bydle,
    >
    > Moze pokazali szkody w programie,

    Widziałem w sobotę - znajomi narzekali, że w porannej emisji nie było
    pokazane auto, a w popołudniowej pokazali pana K. w studio i stojący
    tam samochód z szeeeroko otwieralnymi drzwiami kierowcy. TO taka
    informacja była, że w ogóle pokazali. :-)

    > nie wiem bo nie widzialem. Ale nadal uwaz
    > am ze to tylko dobry "publicity stunt", nic innego.

    IMO nie - ten pan i ta stacja (ten program) nie są w stanie
    wykombinować i zrealizować takiej rzeczy. Może pani Socha potrafiłaby
    to zagrać, ale to wciąż za mało. Wprawdzie zgadzam się, że medialnie
    wykorzystali to doskonale, bo bucostwo, ignorancję i pychę równą tej
    panów Z. przekuli na ogromne zainteresowanie sprawą, ale faktów to nie
    zmienia. :-)))

    > Dla mnie ta sytuacja jest bardzo malo wiarygodna:
    > - gosc otwiera dzrzwi bardzo szeroko, jakos sztucznie,

    Nie, IMO to naturalny sposób bezmyślnego i beztroskiego zachowywania
    się "gwiazdy"
    PatrzcieJakiJAKurwaJestemMądryIISięZnamNaMotoryzacji
    IPrzepisach.

    > - autokar zatrzymuje  sie dokladnie w tym samym czasie ale nie od strony
    > zatoki tylko na ulicy, nikt z niego nie wysiada. Rusza idealnie wtedy "kied
    > y trzeba". I natychmiast skreca zeby zahaczyc o drzwi.

    Nie. Rusza, kiedy rusza, nie natychmiast skręca, a stoi już skręcony, a
    po obejrzeniu ostatnich 6 polskich filmów śmiem twierdzić, że bez
    zatrudnienia fachowców z USA nie da się tak zaparkować samochodów, by
    taka sztuczka wyszła.

    > - kamera akurat ustawiona na ulicy zeby zlapac i autobus i  samochod.

    Bo ten program jest tak robiony, że przed delikwentem jedzie pojazd i
    filmuje - tam nie ma żadnej mgły smoleńskiej.

    > Sko
    > ro zaplanowali ze prowadzacy beda sie przesiadac na przystanku to dlaczego
    > kamerzysta stoi na ulicy?

    Czemu samochód z kamerzystą jest na ulicy? Bo tam już był...

    > - "przypadkowy" zart o  drzwiach

    To się zdarza. Stawiam kokosy przciw orzechem, że pan K. nie wymyśliłby
    czegoś takiego.
    Ale OK, przyjmijmy, że masz rację - to wytłumacz, jak załatwili podmuch
    wiatru...
    ;>

    > zbyt zreczna z tego wyszla reklama

    Nie - wydarzenie zdyskontowano.
    Po prostu. Zresztą próba odmiennego działania przyniosłaby straty.
    :)

    --
    Bydlę

  • 168. Data: 2012-03-20 20:04:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Mar 2012 22:26:14 +0100, w <jjtmrj$it$1@mx1.internetia.pl>, Artur
    Maśląg <f...@p...com> napisał(-a):

    > Aha, czyli jak zwykle - trochę z netu wyczytasz i będziesz pisał, jak
    > to:

    Nigdy nie stałeś za ikarusem i nie widziałeś żółtej naklejki "zachodzi do
    1,5m"?

  • 169. Data: 2012-03-20 20:34:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-20 20:04, r...@k...pl pisze:
    (...)
    > Nigdy nie stałeś za ikarusem i nie widziałeś żółtej naklejki "zachodzi do
    > 1,5m"?

    Idąc tropem Twojego wnioskowania napiszę, że wypadek miał miejsce
    w DC, a nie w Siedlcach.

  • 170. Data: 2012-03-21 12:55:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > W dniu 2012-03-14 15:35, Heinzkalter pisze:
    > (ciach)

    > ROTFL

    Wiecie co jest jeszcze śmieszniejsze?
    Dziennikarze którzy te durnoty wymyślają (i większe typu słynne "nie
    mogę spać bo trzymam kredens") przedstawiają to na kolegium redakcyjnym.

    Na tymże kolegium obowiązuje zasada że wszystko jest śmiertelnie
    poważnie. Choćby kolega prezentował artykuł pod hasłem "orzeł porwał mi
    dziecko", nie wolno się roześmiać. Można za to wylecieć z roboty...

    Kumpel który tam kiedyś pracował miał problemy z mimiką, od tego
    utrzymywania wymuszonej poker face. Chodził na jakieś masaże twarzy, bo
    go mięśnie mimiczne bolały od ciągłego napięcia.

    --
    Pozdro
    Massai