  • 121. Data: 2012-03-15 23:40:47
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mk4

    > Jak nie mogl kiedy wlasnie mogl. Powiem wiecej - powinien przewidziec. A
    > skoro tego nie zrobil to - w duchu tej grupy - powinien oddac PJ do WK.

    Powinien przewidzieć, że autobus zacznie skręcać? A kierowca autobusu nie
    powinien patrzeć skręcając, czy o coś nie zawadza? ROTFL. Co Wy palicie?

  • 122. Data: 2012-03-16 00:30:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 18:35:09 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):
    > Filij jeszcze raz na film i zobacz ile jest miejsca pomiędzy autobusem a osobówką.
    > Autobus zaszedł go w bardzo bezpiecznej odległości.
    > To kornacki matoł nie zachował sie odpowiedzialnie otwierając dzrzwi na oścież i je
    tak zastawiając
    > kilka cm od autobusu który jest w ruchu.

    Nie, nie jest w ruchu tylko stoi.
    co tam jest - skrzyzowanie czy przystanek ?

    Bo tak prawde mowiac to Kornacki moglby te drzwi mniej otwierac i szybciej
    wsiadac, a z kolei kierowca autobusu moglby sie popatrzec przed ruszeniem.

    J.

  • 123. Data: 2012-03-16 00:53:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Bo tak prawde mowiac to Kornacki moglby te drzwi mniej otwierac i
    > szybciej wsiadac, a z kolei kierowca autobusu moglby sie popatrzec przed
    > ruszeniem.

    Fakt, ale mimo wszystko to kierowca autobusu zawadził. :>

  • 124. Data: 2012-03-16 03:07:49
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-15 17:32, to pisze:
    > Człowiek ma pole widzenia ok. 180 stopni, wystarczy na wszystkie lusterka.

    Więc spróbuj czytać jednocześnie 3 książki gdzie dwie są na skraju pola
    widzenia a jedna na środku.

  • 125. Data: 2012-03-16 08:03:57
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Excite napisał(a):

    > Więc spróbuj czytać jednocześnie 3 książki gdzie dwie są na skraju pola
    > widzenia a jedna na środku.

    Oj kolego, nie doceniasz kolegi :)
    --
    Krzysiek

  • 126. Data: 2012-03-16 08:06:33
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Tylko, że jakoś dziwnie, w omawianej sytuacji winnym okazał się ten,
    > którego ja jako winnego wskazuje.

    To ogladnij to:
    http://www.youtube.com/watch?v=yQ52LMDRiSI&feature=p
    layer_embedded
    0d 5 min i przestan sie wyglupiac...

  • 127. Data: 2012-03-16 08:12:18
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > To ogladnij to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yQ52LMDRiSI&feature=p
    layer_embedded
    > 0d 5 min i przestan sie wyglupiac...

    I jeszcze jedno, proponuje przeczytac kodeks drogowy a nie wierzyc w to
    co pisza na WP...
    Nie ma tam slowa o ustosunkowaniu sie policjantow, jedynie ze dostal
    mandat..kazdy moze sie myslic, szczegolnie ze pod presja TV

  • 128. Data: 2012-03-16 08:21:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Mar 2012 15:19:12 +0100, Heinzkalter

    > a Kornacki to niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.

    Ciekawe, czy ma tam światło. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 129. Data: 2012-03-16 08:25:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F. napisał(a):
    > Nie, nie jest w ruchu tylko stoi.
    > co tam jest - skrzyzowanie czy przystanek ?

    Przystanek możliwe że przed światłami.
    Oczywistością jest że jak cos stoi to nie jest w ruchu.
    Ale ten autobus podjechał na przystanek by ko kilkunastu sekundach odjechać. Jest
    różnica w ruchu
    pomiędzy zaparkowanym autem z wyłączonym silnikiem, a ruchem autobusu który podjeżdża
    na kilkanaście
    sekund pod przystanek by po chwili odjechać.
    Wiec jest to ruch. A kornacki zachował sie jak by ten autobus był zaparkowany na
    dobre.
    Matoł był tak zahipnotyzowany laską że nawet nie widział że jest na przystanku i że
    podjechał
    autobus. W ogóle zachował się tak jak by tego autobusu nie widział.
    > Bo tak prawde mowiac to Kornacki moglby te drzwi mniej otwierac i szybciej
    > wsiadac,

    Dokładnie. Nie zachował ostrożności w ruchu miejskim.
    Art. 45.
    1. Zabrania się:
    - otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub wysiadania bez
    upewnienia się, że nie
    spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia

    > a z kolei kierowca autobusu moglby sie popatrzec przed ruszeniem.
    Popatrzył w prawe i ocenił że jest daleko od auta, popatrzył w lewe bo włączał się do
    ruchu i ruszył.
    Nie przewidział że z boku ma Kornackiego który w dwie sekundy przed ruszeniem
    zablokuje mu drzwiami
    wyjazd.
    --
    Krzysiek

  • 130. Data: 2012-03-16 08:43:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wchpikus napisał(a):
    > To ogladnij to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yQ52LMDRiSI&feature=p
    layer_embedded
    > 0d 5 min i przestan sie wyglupiac...
    Wątpię by nawet to dotarło.
    Jak by to był Kornacki z ekipą jedynej słusznej i rzetelnej w przekazie stacji,
    ukarali by kobietę.

    Mam tylko nadzieję, że przy kierowcy był ktoś trzeźwy by skierować sprawę do sądu.
    Juz na jakiś forach ściepę chcą robić na adwokata dla kierowcy autobusu :)

    Nie chcę mi się wierzyć w to co Kornacki robi z drzwiami w taki wiatr. Odruchem
    każdego normalnego
    kilkuletniego kierowcy jest nie puszczanie swobodnie drzwi jak wieje. Wzorcowo
    zachowała się Socha,
    od niej powinien sie uczyć. No chyba że to była ustawka, bo i tego nie można
    wykluczyć.
    --
    Krzysiek