  • 101. Data: 2012-03-15 18:34:52
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jjt370$i9s$...@i...gazeta.pl...

    > Nie. Kornacki zaczął drzwi otwierać, autobus ruszył

    I już w tym momencie kierowca autobusu popełnił błąd.

    >, a Kornacki je
    > puścił luzem i wiatr je otworzył na oścież, "przytulając" je do boku
    > autobusu.

    Nieprawda.
    Cały czas był odstęp, dopóki autobus nie zaszedł sobie tyłem.

  • 102. Data: 2012-03-15 18:35:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mister

    > otworzyl i pozostawil otwarte nie upewniajac sie, ze nie spowoduje to
    > zagrozenia.

    Upewnił się, nie mógł przewidzieć przyszłych zamiarów kierowcy autobusu,
    nie musi też posiadać wiedzy na temat "zachodzenia" tyłu autobusu.

  • 103. Data: 2012-03-15 18:35:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mister

    > to jest analogia.

    Nie, nie jest.

  • 104. Data: 2012-03-15 18:38:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > ...] żeby sądzić się w oczywistej
    > sprawie. Więc sąd nie będzie niczego stwierdzał.

    Oczywistej chyba tylko dla Ciebie :)
    Dla tego dla takich "oczywistości" jest sąd :)
    --
    Krzysiek

  • 105. Data: 2012-03-15 19:15:58
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-03-15 14:27, wchpikus pisze:

    > Jestes uparty..
    > Dobrze ze sa ludzie znajacy przepisy i umiejacy je interpretowac..
    > Nie chcialbym z Toba dyskutowac na drodze, po stluczce np..
    > od razu policja i zero gadania..szkoda nerwow:)

    i koniecznie kamera, co by przez takiego łba nie bujac sie po sadach.

  • 106. Data: 2012-03-15 19:19:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    r...@k...pl napisał(a):
    > A wydawałoby się, że Kornacki powienien znać na pamięć "zachodzi do 1,5m".

    Przegubowiec tak zachodzi :)

    Kornackiemu na widok kobiety i marki auta oczy, umysł i zdrowy rozsądek pizdą
    zarosły.
    Ten człowiek w takich okolicznościach jak widać jest bardzo niebezpieczny i
    nieprzewidywalny. Dobrze
    że te drzwi dostały strzała na postoju, bo jak by wyjechał na ulicę to jego lans mógł
    by się
    tragicznie skończyć. A tak skończyło sie "kubłem zimnej wody na głupi łeb".
    --
    Krzysiek

  • 107. Data: 2012-03-15 21:07:00
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-15 18:35, to pisze:
    > Upewnił się, nie mógł przewidzieć przyszłych zamiarów kierowcy autobusu,
    > nie musi też posiadać wiedzy na temat "zachodzenia" tyłu autobusu.

    gdyby sie upewnil, nie doszloby do kolizji.

  • 108. Data: 2012-03-15 21:07:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-15 19:19, Krzysztof 45 pisze:

    > Przegubowiec tak zachodzi :)

    Wiesz coś o tym? Zresztą jaki przegubowiec?

    > Kornackiemu na widok kobiety i marki auta oczy, umysł i zdrowy rozsądek
    > pizdą zarosły.

    Tak, tak.

> [...]
    > postoju, bo jak by wyjechał na ulicę to jego lans mógł by się tragicznie
    > skończyć. A tak skończyło sie "kubłem zimnej wody na głupi łeb".

    ROTFL

  • 109. Data: 2012-03-15 21:07:57
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-15 18:35, to pisze: