  • Data: 2012-03-15 17:31:43
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin mister

    > jak widac na zalaczonym filmie, zle sie upewnil skoro spowodowal
    > zagrozenie,

    Kierowca autobusu spowodował.

    > a autobus mial wystarczajaca ilosc miejsca do wykonania
    > skretu w lewo.

    Nie miał, skoro zawadził o drzwi otwarte kilka sekund wcześniej.

    > nie da sie przewidziec kazdej sytuacji, ktora nas spotka w ruchu (jezeli
    > masz prawo jazdy jakiejkolwiek kategorii, albo chociaz karte rowerowa,
    > to powinienes to wiedziec).

    Wystarczy wiedzieć, że tył autobusu "zachodzi" i kontrolować, czy nic się
    nie pojawiło w jego polu rażenia. Nie wiem jak Ty, ale ja bym tego
    wymagał od kierowcy autobusu. Zresztą w ostatnich latach było w Warszawie
    kilka wypadków tego rodzaju, gdzie kierowca autobusu czy ciężarówki nie
    kontrolował, co się dzieje z tylną częścią jego pojazdu i skosił pieszego.