  • Data: 2012-03-15 06:44:19
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mister napisał(a):
    > z kogo ty kretyna chcesz zrobic?
    > Art. 45.

    I wszystko tym temacie. Ale obawiam sie że do nie których nawet Art. nie dotrą.
    > fakt - gdyby nie film to kierowca autobusu nie wykrecilby sie z tego.
    > ale w tym wypadku? autokar nalezal do zagranicznego biura, wiec kierowca
    > zapewnie rowniez nie byl polakiem, co pewnie przyczynilo sie do werdyktu
    > policjantow.

    Werdykt przypomina mi moje zdarzenie z przed kilku lat, jak to tajniacy przed moim
    autem w ruchu
    chcieli zrobić efektowną nawrotkę i im nie wyszło, a ja przysunąłem im w dupę.

    Po wezwaniu drogówki twierdzili że chciałem ich wyprzedzać w dodatku na pasach, co
    praktycznie
    wiązało by sie z przejechaniem przez wysepkę dla pieszych. Najlepsze jest to że
    drogówka łyknęła ten
    kit i chcieli mi wcisnąć mandat. Sprawa w sądzie udowodniła kto rżnie głupa.

    Tu w tym przypadku jest identycznie.

    Jakie to polskie i po chrześcijańsku.
    --
    Krzysiek