eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorektor siły hamowania › Re: Korektor siły hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korektor siły hamowania
    Date: Wed, 09 Mar 2011 10:07:43 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 24
    Message-ID: <il7g0v$26g9$1@news2.ipartners.pl>
    References: <il3da1$f0j$1@inews.gazeta.pl>
    <4d753b42$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    <il3f49$mdf$1@inews.gazeta.pl>
    <4d754357$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <il5ajd$19kn$1@news2.ipartners.pl>
    <4d7689da$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1299661663 72201 157.25.157.219 (9 Mar 2011 09:07:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Mar 2011 09:07:43 GMT
    In-Reply-To: <4d7689da$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355575
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 20:56, Tomasz Pyra pisze:
    > W dniu 2011-03-08 14:22, Jakub Witkowski pisze:
    >> W dniu 2011-03-07 21:43, Tomasz Pyra pisze:
    >>
    >>> Natomiast w stosunki do obecnej sytuacji - oczywiście jeżeli ten
    >>> korektor który masz jest sprawny (do sprawdzenia w SKP na rolkach czy
    >>> tył w ogóle hamuje i czy hamuje równo), to wielkich cudów nie oczekuj.
    >>
    >> Ale co z tego że na rolkach hamuje i nawet równo?
    >
    > Problem pytającego jest taki, że tył hamuje mu za słabo i chce w związku z tym
    demontować korektor.
    >
    > Jeżeli ma racje, to będzie to do zmierzenia na rolkach że siła hamowania tyłu jest
    bardzo niska, co może mieć przyczynę np. w zaciętym mechanizmie sterowania
    korektorem.

    I wszystko prawda, tylko sformułowałeś zdanie powyżej tak, jakby test na rolkach
    miał pokazać sprawność korektora. Pokaże, ale najwyżej czy nie jest zatkany.
    A nie pokaże przy jakim opóźnieniu się włącza - może przy zbyt lekkim hamowaniu?
    To się daje przeważnie regulować, powinno być też dostosowane do aktualnego stanu
    zawieszenia, a zwłaszcza gdy np. ktoś wstawił inne sprężyny żeby podnieść tył itd.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: