  • 11. Data: 2016-07-04 12:00:56
    Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > No więc skoro kolejny raz, to czemu się dziwisz. To norma, każdy musi
    > popatrzeć. Mało tego, niejednokrotnie zdarza się tak, że chwilę
    > później, na drugiej nitce też jest stłuczka, bo jedna sierota z drugą
    > się zapatrzy i przywali.

    Ano własnie.
    Regularna sytuacja na obwodnicy autostradowej Poznania.

  • 12. Data: 2016-07-04 12:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

> [...]
    > razu normalnie 120km/h.
    >
    > Wygląda to tak jakby ludzie mijający tą stłuczkę zwalniali do ok 20km/h
    > przejeżdżając obok i ruszali z kopyta po minięciu tego zdarzenia.
    >
    > Przypominam, że wypadek był na nitce w kierunku północnym i nie powinien
    > mieć ŻADNEGO wpływu na drogę w kierunku południowym, no ale miał. Ktoś
    > zna powód czemu się tak dzieje? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to, że
    > ludzie zwalniają i oglądają skutki, no ale kurde prawie każdy? Bez
    > przesady. Może jest jakaś przyczyna, której sobie nie uświadamiam. Wie

    Norma. Powinni stawiac ekrany rozkładane miedzy pasami zeby ludzie sobie
    nie ogladali.

  • 13. Data: 2016-07-04 12:28:16
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 4 Jul 2016 02:26:30 -0700 (PDT)
    s...@g...com wrote:

    > Np. tzw. "perkuśiści" czyli ludki którzy bez powodu naciskają hamulec.
    > Droga prosta, nikogo za ani przed lolkiem nie ma, na drodze też nic sie nie dzieje
    a lolek wciska hamulec.

    Ci to mnie wku.. na maksa ;)
    Znam takich, co nie potrafią utrzymać jednostajenj prędkości, albo wciska gaz i
    przyśpiesza, albo go odpuszcza i tak non stop przez całą Polskę potrafią przejechać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 14. Data: 2016-07-04 12:36:11
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 12:28, szerszen pisze:

    > Ci to mnie wku.. na maksa ;)
    > Znam takich, co nie potrafią utrzymać jednostajenj prędkości, albo wciska gaz i
    przyśpiesza, albo go odpuszcza i tak non stop przez całą Polskę potrafią przejechać.

    Jak tylko są warunki na autostradzie, to ustawiam tempomat na 130 i
    jazda. Jedzie gość za mną, wyprzedza i ...zwalnia do 125. Nosz w mordę!

    Marzeniem inteligentny tempomat, ale niestety jeszcze się nie dorobiłem.

  • 15. Data: 2016-07-04 12:36:44
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 11:56, robot pisze:

    > Ile czasu dojeżdżałeś w korku do miejsca wypadku?

    nie pamiętam, z 10-15 min. Jakie ma to znaczenie?

  • 16. Data: 2016-07-04 13:01:34
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 12:36, twistedme pisze:

    > nie pamiętam, z 10-15 min. Jakie ma to znaczenie?
    Ma to takie znaczenie, że im więcej czasu w korku,
    tym więcej czasu zmarnowanego.

  • 17. Data: 2016-07-04 13:12:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jul 2016 10:10:13 +0200, w
    <577a19e5$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>, twistedme <t...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Wie
    > ktoś czemu ludzie się tak zachowują?

    Pierwszy jechał 100km/h, zwolnił do 90. Następny musiał mocniej hamować, więc
    zwolnił do 85. I tak dalej.

  • 18. Data: 2016-07-04 13:18:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jak tylko są warunki na autostradzie, to ustawiam tempomat na 130 i
    > jazda. Jedzie gość za mną, wyprzedza i ...zwalnia do 125. Nosz w mordę!

    Boszzz, jak mnie to wkurza, chyba tym kierowcom duma nie pozwala jechać
    za kimś. Jeszcze nie znoszę, jak na pustej drodze na obu pasach jadą
    obok siebie dwa samochody z tą samą prędkością (zazwyczaj odczuwalnie
    poniżej ograniczenia).

  • 19. Data: 2016-07-04 15:33:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 11:34, PiteR pisze:
    >(...)
    > Jeśli już naprawdę trafi się taki oglądacz to mam na nich dodatkowy
    > klakson dużej mocy uruchamiany ukrytym przyciskiem aż stawy w palcu
    > zabolą.

    Szukam takiego czegoś.
    Kolega w elektrowozach przestał pracować :(

    Jest coś sprawdzonego, i żeby to nie była chińska jednorazowa zabawka?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-07-04 16:35:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 13:18:57 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Boszzz, jak mnie to wkurza, chyba tym kierowcom duma nie pozwala jechać
    > za kimś.

    Im większa różnica w klasie samochodów tym większa duma :)
    Wiek nie ma tu nic do rzeczy.