    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korek, ale dlaczego?
    Date: Mon, 4 Jul 2016 11:58:48 +0200

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >2 pasy w jedną stronę, 2 pasy w drugą, oddzielone barierkami i pasem
    >zieleni.
    >Zator po horyzont, myślę sobie - wypadek, no trudno, poturlamy się
    >pewnie kilka km. Przypuszczenia o wypadku potwierdza policja
    >przeciskająca się w tamtym kierunku.

    >Jakież było moje zdziwienie, gdy po dojechaniu do miejsca gdzie była
    >ta kolizja okazało się, że miała ona miejsce na nitce w przeciwnym
    >kierunku, od tego miejsca momentalnie zator zniknął i mogłem jechać
    >od razu normalnie 120km/h.

    A ta policja to co - pojechala w inna miejsce, pojechala dalej i
    zawrocila, czy przecisnela sie jakos przez barierke ?

    >Wygląda to tak jakby ludzie mijający tą stłuczkę zwalniali do ok
    >20km/h przejeżdżając obok i ruszali z kopyta po minięciu tego
    >zdarzenia.

    Ja tam wielokrotnie w Niemczech jechalem w gestym korku, ktory sie
    nagle w szczerym polu rozwiewal.
    I nie wiem - wypadek jakis byl i zdazyli uprzatnac, czy dojechalem do
    poczatku korka ...

    >Przypominam, że wypadek był na nitce w kierunku północnym i nie
    >powinien mieć ŻADNEGO wpływu na drogę w kierunku południowym, no ale
    >miał. Ktoś zna powód czemu się tak dzieje? Jedyne co mi przychodzi do
    >głowy, to, że ludzie zwalniają i oglądają skutki, no ale kurde prawie
    >każdy? Bez

    Nie musi kazdy - wystarczy ze co 5 piaty zwolni, a reszta za nimi tez
    musi.

    >przesady. Może jest jakaś przyczyna, której sobie nie uświadamiam.
    >Wie ktoś czemu ludzie się tak zachowują?

    Zwalniaja ? Ciekawosc. Czasem poparta "a moze potrzebuja pomocy" ...

    J.