  • Data: 2014-09-16 10:54:06
    Temat: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1o4iziw7ea1fk$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.in
    fo...

    > Używałem parę razy Acronisa i AFAIR to akurat docelowe rozmiary
    > przenoszonych partycji można sobie ustawić po swojemu. Natomiast cudów,
    > żeby
    > po takim klonowaniu soft do obsługi partycji nie widział ich na nowym
    > dysku,
    > to jeszcze nie spotkałem.

    Mnie zastanawia dlaczego po Acronisie ostatnia partycja ma ok. 800 GB.
    Różnica jest taka, że jak robi automat czyli dzieli jak chce to wykorzystuję
    dysk w pełni, a jak sam ustawię wielkość partycji czyli np. 200, 200, 100 to
    ostatnia i tak ma 800 a nie 1400. Partition Magic 8 partycji z Acronisa nie
    widzi, a nim bym sobie poprzesuwał jak chcę.

    neelix