  • Data: 2014-09-16 10:31:02
    Temat: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 12:54:26 +0200, neelix napisał(a):

    > To nie jest kwestia systemu tylko tego co z systemem współpracuje.
    > Klonowanie całego dysku przez True Image trwa 5,5 godziny tyle że program
    > klonujący ustawia wielkość partycji jak mu najbardziej pasuje. Inny program
    > do obsługi dysku tych partycji nie widzi i nie da się nim poprzesuwać wolne
    > GB. Chyba że ktoś wie jak sobie potem z tym poradzić.

    Używałem parę razy Acronisa i AFAIR to akurat docelowe rozmiary
    przenoszonych partycji można sobie ustawić po swojemu. Natomiast cudów, żeby
    po takim klonowaniu soft do obsługi partycji nie widział ich na nowym dysku,
    to jeszcze nie spotkałem.

    [ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to ]
    [ niewykluczone, że to prokurator. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]