  • Data: 2014-09-14 18:37:34
    Temat: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1iqsjjif78qel.1kjhk18l02vbu.dlg@40tude.net...
    > "Nie ma zworki" to znaczy że jest miejsce na zworki tylko zworki nie ma
    > czy
    > też nie ma miejsca na zworki :) Inaczej, czy oba dyski są ATA czy SATA?
    > IMO
    > to nie powinno mieć wpływu, ale jeśli SATA to może nowy dysk podłącz do
    > tego samego fizycznego portu na którym był stary (o ile stary to też SATA)

    SATA. Nie dołączyli zworki. Stary dysk nie potrzebował zworki do instalacji
    systemu. Jak sklonowałem za pomocą Acronis True Image nowy dysk hulał z tego
    portu. Nie pasowały mnie rozmiary partycji i brak ich widoczności w PM8 co
    oznacza że w przyszłości będę miał problem z przesunięciem wolnych GB tam
    gdzie ich brakuje. Martwi mnie też to, że nie mogę włożyć do gniazda usb
    pendriva bo się komp restaruje po muzyczce przy ładowaniu WXP, zaraz po
    ukazaniu się pulpitu, a następnym razem nawet do pulpitu nie dochodzi. Jeśli
    wszystko się załaduje i włożę pendrive to od razu restartuje.