  • Data: 2014-09-14 19:47:38
    Temat: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-14 16:39, neelix pisze:

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A darmowa wersja jest? Z tym kupowaniem bywa różnie i wymaga czasu.

    Googla zamknęli?
    http://www.miray-software.com/products/applications/
    hdclone.html

    Zawsze możesz też znaleźć wersję "pełnodemonstracyjną" i sprawdzić
    działanie, i zakupić.
    Ja tak zrobiłem. Niby bee.. ale musiałem sprawdzić czy na pewno
    downsizing dysku działa w trybie klona. I tak jestem szczęśliwym
    posiadaczem wersji Pro (jeszcze w wersji 4.2.12).
    Po zakupie otrzymałem linka do pobrania, program ma wtopione dane i
    numer licencji. Aktualizacje darmowe przychodzą na majla (w ramach
    numerka serii, więc na wersję 5 nie mam niestety bezpłatnej
    aktualizacji, ale seria 4 jest nadal wspierana i w razie bugów otrzymuję
    aktualizacje, ostatnia z czerwca jest).

    Pozdro

    --
    Irokez