  • Data: 2010-02-23 18:12:02
    Temat: Re: Kopiowanie plyty DVD-R na DVD+R ??
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-23 17:27, ąćęłńóśźż pisze:

    > Kurczę, myślałem że nagrywarka w lapku padła, a tu druga w
    > stacjonarnym też odmawia przekopiowania płyty DVD-R (filmy z kamery)
    > na płytę DVD+R (Esperanca). Krzyczy o DVD+R/RW.

    Czekaj czekaj. To znaczy kopiujesz z DVD-R na DVD+R, a program krzyczy o
    DVD+R? Czy może do ostatniego zdania zakradła się literówka i program
    krzyczy o DVD-R, taki jak nośnik źródłowy? Jeśli tak, to za Wikipedią:

    DVD-R: 4,489MB 4,706,074,624 bajtów, czyli 4.383GB
    DVD+R: 4,483MB 4,700,372,992 bajtów, czyli 4.377GB

    Może zwyczajnie płyta jest nagrana po brzegi i tych kilka MB robi
    różnicę? Jeśli tak, to może nadpalić? Chociaż równie łatwo byłoby pójść
    do sklepu i kupić DVD-R. :)