  • 1. Data: 2010-02-23 16:27:24
    Temat: Kopiowanie plyty DVD-R na DVD+R ??
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kurczę, myślałem że nagrywarka w lapku padła, a tu druga w stacjonarnym też odmawia
    przekopiowania płyty DVD-R (filmy z kamery) na
    płytę DVD+R (Esperanca).
    Krzyczy o DVD+R/RW.
    Pierwszy raz tak trafiłem :-o
    Przypadek czy reguła, żeby "minus ujemny do minusa ujemnego" i "plus dodatni do plusa
    dodatniego" ??
    THX

  • 2. Data: 2010-02-23 18:12:02
    Temat: Re: Kopiowanie plyty DVD-R na DVD+R ??
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-23 17:27, ąćęłńóśźż pisze:

    > Kurczę, myślałem że nagrywarka w lapku padła, a tu druga w
    > stacjonarnym też odmawia przekopiowania płyty DVD-R (filmy z kamery)
    > na płytę DVD+R (Esperanca). Krzyczy o DVD+R/RW.

    Czekaj czekaj. To znaczy kopiujesz z DVD-R na DVD+R, a program krzyczy o
    DVD+R? Czy może do ostatniego zdania zakradła się literówka i program
    krzyczy o DVD-R, taki jak nośnik źródłowy? Jeśli tak, to za Wikipedią:

    DVD-R: 4,489MB 4,706,074,624 bajtów, czyli 4.383GB
    DVD+R: 4,483MB 4,700,372,992 bajtów, czyli 4.377GB

    Może zwyczajnie płyta jest nagrana po brzegi i tych kilka MB robi
    różnicę? Jeśli tak, to może nadpalić? Chociaż równie łatwo byłoby pójść
    do sklepu i kupić DVD-R. :)

  • 3. Data: 2010-02-24 12:43:15
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.02.23 19:12, Atlantis pisze:
    > Czekaj czekaj. To znaczy kopiujesz z DVD-R na DVD+R, a program krzyczy o
    > DVD+R?

    Ale on nie pisał, że to program krzyczy. Gdyby to był program, to chyba
    by podał jego nazwę, prawda ? ;)

    >Czy może do ostatniego zdania zakradła się literówka i program
    > krzyczy o DVD-R, taki jak nośnik źródłowy? Jeśli tak, to za Wikipedią:

    Może, ale nawet nie wiadomo w jakim formacie ta jego kamera nagrywała
    płytę. Może to jest DVD-VR ?

    --
    Mar

  • 4. Data: 2010-02-24 16:08:15
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Tak, moje przejęzyczenie, program krzyczy o DVD-R/RW czyli taki sam 'minus',
    jak źródło.

    Nawet z rozmachu zaktualizowałem firmware nagrywarki (NEC) do najnowszej
    wersji 1.9 i nie pomogło, znów program (Nero) krzyczał o DVD-R/RW.

    Przy czym osobno taka płytę '+' (plus) komp nagrywa:
    Przegrałem najpierw pliki na dysk i zrobiłem z nich nową płytę DVD-Video na
    tym DVD+R bez problemu.
    A skopiowac nie chciało :-o
    Filmu jest razem coś 3 GB z hakiem, więc nie wiem, czy to o pojemność nośnika
    by chodziło?
    Nic nie słyszeliście o 'niemożności' skopiowania '-' na '+' ?

    Ciekawostka:
    Wkurzyłem się i na inny komp - który w ogóle tego DVD+R nie widział w
    napędzie spod 'zbundlowanego' programu Sonic, ściągnałem trial Alcohol 120%,
    a Alcohol czystą płytę DVD+R zobaczył i poszło :-))
    Bałem się, że może coś napędem nie halo.