  • 11. Data: 2011-08-06 10:40:24
    Temat: Re: Kopia książki telefonicznej on-line
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > No to o co Ci od biedy chodzi? :-)

    Żebyś nie trollował bez sensu.
    "gościu się boi [...] Zdaje się być zagubiony i bez radny" - co to ma być?
    Kup sobie kozetkę i otwórz gabinet, tam u was frustratów gotowych płacić
    szarlatanom za rozmaite psychoanalizy i pseudoterapie nie brakuje, nie
    przenoś swoich dewiacji na nasze podwórko.

    > Wczuj się w istotę pytania

    Lepiej się wczytać w temat (książka on-line) i treść pytania - "Czy w play
    jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?". Odpowiedź jest prosta - można w Play24
    wrzucić plik .csv zawierający kontakty, ale trolle wolą dywagować o
    kabelkach, tapetkach i fotkach.

    JoteR

  • 12. Data: 2011-08-06 13:06:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j1j5mq$7g1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > szarlatanom za rozmaite psychoanalizy i pseudoterapie nie brakuje, nie
    > przenoś swoich dewiacji na nasze podwórko.

    :-) A Ty w ogóle nie masz poczucia humoru że żartu nie rozpoznajesz?

> [...]
    > w Play24 wrzucić plik .csv zawierający kontakty, ale trolle wolą
    > dywagować o kabelkach, tapetkach i fotkach.

    Kiedy zostałeś mianowany na grupowego policjanta co ma trzymać
    tu porządek? I ile Ci za tą fuchę płacą? :-)

  • 13. Data: 2011-08-06 13:09:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > SonyEriccson ma taka usluge - ale oczywiscie tylko na swoje telefony.
    >
    > Zrzuc do pliku, zamiesc gdziekolwiek .. no i na wszelki wypadek wydrukuj
    > :-)

    Nie trolluj bo Cię policjant grupowy JoTer wsadzi do grupowego pierdla
    :-))))