  • 1. Data: 2011-08-04 11:02:56
    Temat: Kopia książki telefonicznej on-line
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    Szukam serwisu, który umożliwi mi zrobienie kopii książki telefonicznej
    on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

    Tom

  • 2. Data: 2011-08-04 11:31:34
    Temat: Re: Kopia książki telefonicznej on-line
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "spider.pl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Szukam serwisu, który umożliwi mi zrobienie kopii książki telefonicznej
    > on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

    Jaki system? Z Androida kopie zrobisz w Gmailu, z Nokii w Ovi, z Windowsa Mobile
    juz sie nie da, z Windowsa Phone 7 chyba jeszcze sie nie da.

    X.

  • 3. Data: 2011-08-04 12:56:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 13:31:34 +0200, Mariusz Wozniak napisał(a):

    > Jaki system? Z Androida kopie zrobisz w Gmailu, z Nokii w Ovi, z Windowsa Mobile
    > juz sie nie da, z Windowsa Phone 7 chyba jeszcze sie nie da.

    to jest trzeci rodzaj prawdy, że się nie da.
    hint: syncML

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 4. Data: 2011-08-04 14:30:21
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 04-08-2011 13:31, Mariusz Wozniak pisze:
> [...]
    >
    > Jaki system? Z Androida kopie zrobisz w Gmailu, z Nokii w Ovi, z
    > Windowsa Mobile juz sie nie da, z Windowsa Phone 7 chyba jeszcze sie nie

    Mam Samsunga Monte tak więc nie ma toto systemu. Kiedyś w Play było coś
    co nazywało się Pleex

  • 5. Data: 2011-08-04 18:41:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.08.2011 13:31, Mariusz Wozniak pisze:
    > Użytkownik "spider.pl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Jaki system? Z Androida kopie zrobisz w Gmailu, z Nokii w Ovi, z
    > Windowsa Mobile
    czemu "już nie"? kiedys korzystałem z "my phone" powiązanego z windows
    live. dzisiaj sie spróbowałem logować - działa, z tym ze książki
    adresowej nie pamięta, chce ją "synchronizować" z telefonu.

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-08-05 12:13:23
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > czemu "już nie"? kiedys korzystałem z "my phone" powiązanego z windows live.
    > dzisiaj sie spróbowałem logować - działa, z tym ze książki adresowej nie
    > pamięta, chce ją "synchronizować" z telefonu.

    Sugerowalem sie tym, ze MS jakis czas temu zapowiedzial wylaczenie uslugi na
    amen ("my phone" wlasnie). Chyba, ze tylko maja zamiar wyrzuc support dla WM i
    przejsc do WP7 ;)

    X.

  • 7. Data: 2011-08-05 17:49:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spider.pl" <s...@n...pl> wrote in message
    > Mam Samsunga Monte tak więc nie ma toto systemu.

    I software Samsunga "PC Studio" z tym telefonem nie działa?
    Ja mam dwa telefony Samsunga i z oboma działa przez kabelek
    USB lub bezprzewodowo przez bluetooth. Nie tylko listę
    kontaktów można ściągnąć z telefonu ale i zmienić tapety,
    ściągnąć fotki itp...

  • 8. Data: 2011-08-05 19:38:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > USB lub bezprzewodowo przez bluetooth. Nie tylko listę
    > kontaktów można ściągnąć z telefonu ale i zmienić tapety,

    I jak się to ma do pytania z tematu? Chyba, że wyeksportuje w tym PC Studio
    kontakty do pliku *.csv i wrzuci na Play24 (zakładka Kontakty). Od biedy
    można to uznać za kopię książki telefonicznej on-line.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-08-05 19:48:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j1hgsk$s66$1@inews.gazeta.pl...
    > I jak się to ma do pytania z tematu? Chyba, że wyeksportuje w tym PC
    > Studio kontakty do pliku *.csv i wrzuci na Play24 (zakładka Kontakty). Od
    > biedy można to uznać za kopię książki telefonicznej on-line.

    No to o co Ci od biedy chodzi? :-)
    Wczuj się w istotę pytania - gościu się boi że jak zgubi telefon
    to zgubi też całą listę kontaktów. Zdaje się być zagubiony
    i bez radny stoi przed tym problemem i pyta grupowiczów
    co robić... Podaję więc sposób w jaki może zarchiwizować
    te informacje - a uzyskany plik może sobie wysłać w sieć na
    dowolny serwis przechowujący pliki - np voila.pl czy inne takie.

  • 10. Data: 2011-08-06 07:49:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 13:02:56 +0200, spider.pl napisał(a):
    > Szukam serwisu, który umożliwi mi zrobienie kopii książki telefonicznej
    > on-line. Czy w play jest odpowiednik Bekapu z t-mobile?

    SonyEriccson ma taka usluge - ale oczywiscie tylko na swoje telefony.

    Zrzuc do pliku, zamiesc gdziekolwiek .. no i na wszelki wypadek wydrukuj
    :-)

    J.