  • Data: 2015-12-21 12:35:51
    Temat: Re: Kopia dysku PATA sektor za sektorem
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ obraz trzeba gdzieś zapisać; no OK, można na NAS.
    Najważniejsze w pytaniu było, czy skopiowanie PATA (IDE) sektor za sektorem na SATA
    niczego nie zepsuje, zanabędę więc jakiś SATA z demobilu lub poszukam w szafie; ma to
    jeszcze tę zaletę, że mam tylko jedną sztukę przejściówki z USB na PATA (IDE), a
    chyba ze trzy sztuki z USB na SATA, więc z IDE (PATA) na SATA będę mógł łatwiej
    skopiować w locie bez nabywania drugiej sztuki przejściówki PATA (IDE).

    -----