    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Konwertery single-twin-quad
    Date: Tue, 16 Mar 2010 22:11:40 +0100

    Rastusztiru Czernemik wrote:

    > o co może chodzić z tym konwerterem Quad w przypadku takich
    > niskich wartości dla ANT2? Walnięty? Dostałem go w zestawie od
    > Nki mają jakieś większe tłumienie? w końcu to 4 konwertery w
    > jednaj
    > obudowie... możecie się na ten temat wypowiedzieć?

    "Szklana kula się popsuła", zaś porównanie bez sensu.
    Bez sensu gdyż nie podajesz ani producenta ani modelu
    testowanych konwerterów.

    Przypuszczalnie do zestawu dodano najtańszy, byleby
    tylko działał.

    "Jakiś" konwerter klasy "noname", może mieć nalepkę
    deklarującą określone parametry i tyle, realnie zaś
    parametry do nosa. Zas markowy dobrej firmy raczej
    (zazwyczaj) trzyma zadeklarowane parametry. O tym że
    się mogą różnić wzmocnieniem lub lepszą stabilizacją
    częstotliwości nie wspominając.

    Albert Einstein (1879-1955)