    From: "Vituniu" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Konwerter na filtry King 52mm ?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 15:05:41 +0100

    > Witam

    A co mi tam... prowokacja, nie prowokacja - odpowiem ;)

    > Czy da się skonwertować filtry King 52mmm
    > tak aby dały się zakręcić na obiektyw EFS do Canona 450D ?

    Jesli masz na mysli filtr fotograficzny mocowany do frontu
    obiektywu "na gwint" o srednicy 52mm, to owszem, da sie
    taki zamontowac (czy ma to sens, to juz inna bajka).
    Zamontować go możesz bezposrednio albo za pomoca stosownej
    redukcji, zaleznie od tego jaka srednice ma gwint na posiadanym
    przez Ciebie obiektywie.

    Rodzaj bagnetu (mocowania obiektywu) nie ma tu nic do rzeczy.

    Zadanie domowe: sprawdzic w slowniku definicje slowa "skonwertowac"
    Zadanie domowe: sprawdzic w instrukcji co to EFS

    > Mam stare filtry w super stani i nowy nabytek - lustrzankę
    > no i zastanawiam się co z tym zrobić ?

    Przeczytac instrukcje... Serio. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.