    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Konwersja wiki
    Date: Wed, 05 Mar 2014 22:51:00 +0000

    On 05/03/2014 08:28, Piotr Chamera wrote:

    > Jeśli to było działające wiki, to zapewne istnieją programy
    > przekształcające ten ,,markup" na ,,jakiś" HTML. Może użyć natywnego
    > dla tego wiki narzędzia do wygenerowania HTML i ewentualnie potem
    > przekształcać wynik narzędziami do obróbki HTML i XML (np. XSLT)?

    Dzięki wielkie! Co prawda natywne narzędzie jest PHP-owe, więc musiałbym
    albo pisać skrypty w PHP (bleh), albo spawać PHP z czymś ludzkim. Ale
    wygląda na to, że są alternatywne parsery - różne technologie, różna
    wygoda użycia, różne poziomy zgodności - ale można się przyjrzeć.
    Wychodzi na to, że mogę też całkiem wygodnie przekonwertować serwerem Wiki.

    Dalej spróbuję faktycznie XSLT, nie bawiłem się tym wcześniej, ale first
    time for everything itd.