  • 11. Data: 2011-12-17 15:23:12
    Temat: Re: Konwersja TS do DVD - jakie programy
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-17 13:07, Bartłomiej Zieliński donosi, że:
    > Zdaje się, że google znalazło inny program niż Twój...
    projectX - http://sourceforge.net/projects/project-x/
    DVDauthorGUI - http://download.videohelp.com/liquid217/dvdauthorgui
    .pl
    DVdShrink - http://www.dvdshrink.org/

  • 12. Data: 2011-12-18 09:56:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
> [...]

    Dzięki, mnie google znalazło:
    http://qdvdauthor.sourceforge.net/
    stąd pytanie o Linuxa.
    Fajne te Twoje programy, dzięki. Rzeczywiście zajmuje to trochę czasu,
    ale działa.
    Pozdrawiam,

  • 13. Data: 2011-12-18 18:11:07
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
    > DVdShrink - http://www.dvdshrink.org/

    Mam jeszcze pytanie odnośnie tego programu, robiłeś menu z przyciskami
    BMP? Mnie to niby działa, ale w czasie operacji Author wywala się, z
    logu wnioskuję, że chodzi właśnie o te "graficzne przyciski".
    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2011-12-18 19:52:56
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-18 19:11, Bartłomiej Zieliński donosi, że:

> [...]
    > BMP? Mnie to niby działa, ale w czasie operacji Author wywala się, z
    > logu wnioskuję, że chodzi właśnie o te "graficzne przyciski".

    Tutaj nie pomogę, nie bawię się w robienie menu. Jedyne doświadczenie z
    menu mam z Nero Vision Express.

  • 15. Data: 2011-12-20 20:04:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
    > Tutaj nie pomogę, nie bawię się w robienie menu. Jedyne doświadczenie z
    > menu mam z Nero Vision Express.

    A obrabiałeś materiał nagrany z DVB-T? Mam dziwne wrażenie, że
    PVAStrumento (demultiplexer) nie potrafi prawidłowo rozdzielić TS-a na
    audio i video, tzn. nie znajduje video. Ten sam TS odtwarza się
    bezproblemowo np. w Media Player Classic.

  • 16. Data: 2011-12-20 20:35:30
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-20 21:04, Bartłomiej
    > A obrabiałeś materiał nagrany z DVB-T?
    Tylko DVB-S

  • 17. Data: 2011-12-21 09:24:32
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-12-20 21:35, sat_diver pisze:
    > Tylko DVB-S

    A materiał z DVB-S był w MPEG-2 czy w MPEG-4?
    Bo zastanawiam się, czy tu nie leży pies pogrzebany...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 18. Data: 2011-12-21 12:53:23
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-21 10:24, Wiewior donosi, że:
    > A materiał z DVB-S był w MPEG-2 czy w MPEG-4?
    mpeg-2

  • 19. Data: 2011-12-21 14:41:19
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-12-21 13:53, sat_diver pisze:
    > mpeg-2

    To by potwierdzało moją teorię - PVAstrumento działa w przypadku DVB-S i
    MPEG-2, ale sypie się przy DVB-T z racji użycia MPEG-4.

  • 20. Data: 2011-12-21 19:46:47
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Wiewior napisał:
    > To by potwierdzało moją teorię - PVAstrumento działa w przypadku DVB-S i
    > MPEG-2, ale sypie się przy DVB-T z racji użycia MPEG-4.

    No tak, o tym nie pomyślałem...
    Z tym że ewentualnie program mógłby łaskawie napisać, że wprawdzie
    znalazł ścieżkę MPEG-4, ale niestety nie potrafi jej obsłużyć ;-)
    ProjectX sobie z tym poradzi?