  • 1. Data: 2011-12-17 06:53:37
    Temat: Konwersja TS do DVD - jakie programy
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Witam,
    Jakich programów używacie i możecie polecić do konwersji plików TS
    (Transport stream) do DVD?
    Czytałem różne fora i wychodzi na to, że najlepiej na każdym etapie
    przetwarzania używać innego programu. Ale być może jest narzędzie, które
    pozwala:
    - wyciąć niepotrzebne fragmenty (np. reklamy)
    - podzielić na rozdziały
    - stworzyć menu tytułów (ewentualnie także menu rozdziałów, choć na
    razie nie jest to konieczne) z możliwością stworzenia miniatury tytułu z
    wybranej klatki nagranego materiału
    - nagrać płytkę
    Wskazana byłaby możliwość zachowania wszystkich ścieżek dźwiękowych
    (niektóre programy nadają dźwięk w DD 5.1).
    No i dobrze by było, żeby owo narzędzie nie kosztowało fortuny. A może
    jest jakiś freeware?
    Dotychczas płytki przygotowywałem na nagrywarce stacjonarnej, ale chcę
    zawczasu przygotować się na wyłączenie TV analogowej. Poza tym skoro już
    mam materiał w TS, to kopiowanie go do nagrywarki przez kable analogowe
    raczej nie ma sensu.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2011-12-17 07:54:05
    Temat: Re: Konwersja TS do DVD - jakie programy
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-17 07:53, Bartłomiej Zieliński donosi, że:
    > Witam,
    > Jakich programów używacie i możecie polecić do konwersji plików TS
    > (Transport stream) do DVD?

    Ja robię tak:
    1. ProjectX - demux - podział na audio i video
    2. DVD author GUI - tworzy strukturę DVD
    3. DVD shrink - pozwala na przycięcie i powywalanie reklam - tworzy
    gotowe iso do wypalenia, a jak masz zainstalowane Nero - od razu wypali
    gotowe DVD

    Wszystko darmowe, ale operacja jest czaso- i pracochłonna - chyba, że
    masz szybki komputer - to kilkanaście minut :)

    Dodatkowo jeszcze AutoGK - dokona konwersji na DiVX/XViD

  • 3. Data: 2011-12-17 08:40:38
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
    > 1. ProjectX - demux - podział na audio i video

    Czyli +/- robi to co PVAStrumento.

    > 2. DVD author GUI - tworzy strukturę DVD

    To jest dla Linuxa? Zapomniałem napisać, że interesuje mnie raczej Windows.

    > 3. DVD shrink - pozwala na przycięcie i powywalanie reklam - tworzy
    > gotowe iso do wypalenia, a jak masz zainstalowane Nero - od razu wypali
    > gotowe DVD

    A można przycinać z dokładnością do klatki? Z tego co zauważyłem,
    przycinanie jest możliwe (np. w Mpeg2Schnitt i Cuttermaran) z
    dokładnością do kilku(nastu) klatek, bo nie na każdej klatce można
    przyciąć (zależy od typu klatki). Natomiast nagrywarka stacjonarna
    przycina co do klatki. Podobnie z ustawianiem rozdziałów.

    > Wszystko darmowe, ale operacja jest czaso- i pracochłonna - chyba, że
    > masz szybki komputer - to kilkanaście minut :)

    No niestety trochę to trwa, dlatego szukam w miarę prostego narzędzia na
    początek, a później (może) będę się bawił w bardziej zaawansowane opcje.

    Dzięki i pozdrawiam,

  • 4. Data: 2011-12-17 09:13:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:jche9h$om2$1@polsl.pl...
    >Witam,
    >Jakich programów używacie i możecie polecić do konwersji plików TS
    >(Transport stream) do DVD?

    Najtaniej wyjdzie zakup urządzenia potrafiącego odtwarzać TS.

  • 5. Data: 2011-12-17 09:41:51
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-17 09:40, Bartłomiej Zieliński donosi, że:
    > To jest dla Linuxa? Zapomniałem napisać, że interesuje mnie raczej Windows.
    Wszystkie aplikacje pod windows (testowałem: XP/Vista/7)
    > A można przycinać z dokładnością do klatki?
    ca. 1 sekunda
    > Dzięki i pozdrawiam,
    powodzenia ;)

  • 6. Data: 2011-12-17 09:49:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Najtaniej wyjdzie zakup urządzenia potrafiącego odtwarzać TS.

    Kiedy ja już mam takie urządzenie, ale gdybym np. chciał nagrać materiał
    dla kogoś kto nie ma, to chyba DVD jest najbardziej popularnym formatem.

  • 7. Data: 2011-12-17 10:25:51
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-12-17 07:53, Bartłomiej Zieliński pisze:
    > Witam,
    > Jakich programów używacie i możecie polecić do konwersji plików TS
    > (Transport stream) do DVD?

    Spróbuj Womble MPEG Video Wizard DVD. Do końca darmowy nie jest, ale
    umozliwia przycinanie z dokladnoscia do pojedynczych ramek (rekompresuje
    wowczas tylko przycinane fragmenty) i powinien sobie radzic z TS-ami.
    Czasem tylko trzeba uzyc dodatkowego softu (DVDPatcher), zeby skorygowac
    w strumieniu wartosc maksymalnej przeplywnosci. Bo inaczej bedzie chcial
    rekompresowac caly material. Ale zajmuje to kilka sekund, bo zmiany sa
    wprowadzane wylacznie w naglowku.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 8. Data: 2011-12-17 12:07:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
    > Wszystkie aplikacje pod windows (testowałem: XP/Vista/7)

    Zdaje się, że google znalazło inny program niż Twój...

  • 9. Data: 2011-12-17 12:21:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:jchoie$gjj$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Najtaniej wyjdzie zakup urządzenia potrafiącego odtwarzać TS.

    >Kiedy ja już mam takie urządzenie, ale gdybym np. chciał nagrać materiał
    >dla kogoś kto nie ma,

    To mu pożycz swoje. ;-)

  • 10. Data: 2011-12-17 12:32:39
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>