eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniemRe: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Viola <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
    Date: Thu, 29 Oct 2015 14:11:43 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <n0t5uc$4k4$1@mx1.internetia.pl>
    References: <n0m80k$gl3$1@mx1.internetia.pl> <n0nqrh$vsv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <n0qpuj$6gt$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@g...com>
    <n0slaf$ave$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@g...com>
    <n0t2hi$544$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-51-66.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1446124301 4740 77.254.51.66 (29 Oct 2015 13:11:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Oct 2015 13:11:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <n0t2hi$544$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571260
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-10-29 o 13:13, sirapacz pisze:
    > W dniu 2015-10-29 o 12:45, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Teraz zmierzyć ciśnienie manometrem. Ciśnienie w układzie nie może być
    >> za duże bo olej będzie wyplukiwal panewki.
    >>
    > wypłukiwał? jak to?

    Racja, wiem :)
    Tak dokładnie to olej ze zbyt dużym ciśnieniem mógłby wypłukać warstwę
    poślizgową panewek,nie same panewki, no ale na jedno wychodzi :)

    Ponieważ pisałem wcześniej że mierzyłem ciśnienie -cytuję:

    "Mierzyłem u mechanika ciśnienie oleju ( manometrem) niestety tylko na
    nagrzanym silniku i obrotach ok. 2500rpm wychodzi dobre, tj. ok. 4,2 bara"

    To już teraz nie muszę chyba powtórnie mierzyć, skoro analogowy wskaźnik
    ciśnienia wskazuje mniej więcej te same wartości przed naprawą i po niej.

    Zmierzyłem teraz dokładnie czas po którym teraz lampka gaśnie- jest to
    3,3 - do 4 sekund i pytanie: zostawić to w takim stanie, czy walczyć dalej ?

    pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: